vill ha!!!

 <33


(Ska kanske få den... Men körkort först :()


Och den pappa tycker jag ska ha :( :


En kyss för svek, en kyss för hämnd

Jag orkar inte mer! Nu har jag haft tre nätter som jag tillbringar sittandes i mitt rum med böcker och saltapinnar!


Pappa är lite sur, för han kom på mig med att inte dricka vatten och det är inte så bra för mig...

Han säger att jag kommer svimma igen :(


Surt!


Så nu sitter jag här med vatten också...


Matte D prov imorgon och tyska till på fredag, samt syn undersökning och möte med EEM...

Jag kommer få magsår!


Men det är tur att det finns folk som får mig att slappna av och att göra annat än att plugga.


Men nu ska det pluggas här!


Juste det kommer komma en tävling snart och priset blir present kort på bio :P

Så håll koll!


Nu är det socialtsjälvmord som gäller! In i mörkret och bli en nörd...


Dagens I-landsproblem: Tänk så försover jag mig? Brukar ju börja 9.10 på onsdagar men bara för att det är Aulaprov så börjar jag 8.30 :(


^^

Skulle lyssna på old musik från spelningslistor som jag hitta på datorn.


Hitta den här:






Hahaha! Lyssna på den med hög volym, det blir roligare då :P











Döden är roligast bakom låsta dörrar

Skulle plugga massor idag...

Men så blev det inte!


Rolig incident där på slutet dock :P

HAHAHA!


Sen bar det av hemåt, där far väntade...

Klev in genom dörren och får höra detta:


"Varför ser du så skyldig ut? Vad har du gjort nu då? Du har väll inte sprängt laborationssalen idag, när ni byggde en elmotor? DU HAR VÄLL INTE SKRUVAT ISÄR DIN MOBIL IGEN?!"


Vad tror folk om mig?


Pratade med en vän på tele där jag förklarade detta fick detta till svar:

"Men det är den där blicken :P"?!


Äh! Lägg av!


Loggade in på Facebook och fick en trevlig överraskning :)

Du hitta mig på Facebook! Trodde du hade glömt mig...

Men det har du inte! :D



Ne, nu ska det läsas 100 sidor i "Thérèse Raquin" som ska vara klar tills imorgon :(

Och så var det matte D prov också...


Men har en påse saltapinnar så det gör inget (A)

Dagen I-landproblem: Jag vill ha fritid!


Far körde på en fågel och jag skrattade

Vi övningskörde idag...


Det gick bättre än föra gången!

Kan bromsa perfekt nu :)


Men det är fortfarande skumt hur jag är bättre på att köra bakåt än att köra rakt fram...

Pappa tycker att jag ska uppfinna tvärtom bil...

Dåligt skämt men jag skrattade ändå.


På vägen hem låg det en död fågel på gatan och den råka pappa köra på (igen), men eftersom det redan var död så var det inte lika farligt men det var respektlöst ändå...

Man ska ha respekt för de döda, annars kanske de börjar hemsöka en...


Fyfyfy!


Dagen I-landsproblem: Jag tycker inte om detta...


för att jag vill!







"redbull och cola"!

ojoj (A)

grattis fanny!!!

Vad är det för dag idag?

Vad är det för dag idag?

Det är ingen vanlig dag för det är "Fannsans" födelsedag!

Hurra hurra hurra!!!


Helt sjukt att du blir 18! Kan inte fatta att vi känt varandra i 12 år nu!


Kommer du ihåg korven, osten på loket, 10 kr och pizzan? Hahaha!

 Tack för 12 underbara år <3


Hoppas att alla dina drömmar och önskningar slår in! Du är en av de bästa kompisarna jag har, tack för att du finns <33

 <33


<33

Sover du?

Du ska juh sova! <33

XXX


Rebell rebell <33

Har lyssnat på min musik ikväll.

Min musik som jag lyssnade på innan jag blev den jag inte ville vara...

Men nu har jag lyssnat på alla bra låtar som jag har saknat.

Älskar min musik!

Jag förstår inte hur jag kunde lämna den...


Men nu är den tillbaka i mitt liv igen och jag älskar varje ord i den!

För det är texten som gör låten! Fatta det!!


Älskar min musik <33


Dagen I-landsproblem: Vill inte prov :( + mobilen är sjuk :(


(nästan) sex med Malin

Var över hos Öhman idag...


Skulle få min massage :)

Den tjejen vet verkligen vad hon gör! Ge henne MVG++!!!


Kan säga att när jag åkte därifrån var jag så slutkörd att jag somna på bussen.


Helt underbart skönt!

Du har en stammis vännen <33


Oooh, nästa gång kan jag väll sova ett tag va?


Tack <33

 <33


Jag är inte mig själv men ändå är jag mitt riktiga jag…

Jag behöver skärpa mig!

Börja plugga på historian istället för att bara sitta här och kolla från datorn till kameran och dricka te då och då...


Jag måste göra det här och det fort! Har juh prov!


Men seriöst... Jag orkar inte!


Vill bara ligga i min säng och dra täcket över mig...


Det ska bli skönt med massage imorgon, tack Malin <33

Jag måste slappna av, måste ta det lugnt!


Vad hände med fröken duktig-som-hade-planerat-allt-och-gjorde-allt-perfekt?


Juste, det där var ju inte riktigt mitt riktiga jag... Bara nörden i mig!


När vi ändå pratar om nördar...

Jag ska kolla min syn, kommer troligtviss få glasögon...

Men snyggt är det! Eller?


Måste skaffa choklad som man inte behöver tugga på... Det gick knappt att tugga på chokladen jag fick idag. Trodde att jag skulle dö av smärta (men åt upp den ändå (A))!


Finns inget godare än choklad!

Speciellt varmchoklad (på italienskt sätt), mums!


Men nu sitter jag här med mitt te istället...

Duger men inte lika bra...


Tur att jag börjar 10 imorgon, då kan jag vara uppe med dessa böcker ett tag till!

Orkar inte!


orka...

Vet inte vad jag ska blogga om...


Det har hänt så mycket!


Har haft spex foto i skolan och då kom Malin och Bell för att hjälpa mig.


Har köpt en kamera...


Har pluggat projekt med Glenn, och sedan kollat på hans ca 200 klubbor...


Har åkt cykel runt halva stan...


Har tränat små killarna.


Har haft det underbart med älsklingen... <3


Har ätit mat och pluggat...


Ska fortsätta plugga nu, prov på fredag! Historia (antiken...)...



Dagen I-landsproblem: Känner mig stressad!


'Cause every kiss and every hug,You make me fall in love

Hittade det...

<33


När livet ger dig en citron sug på den och säg ”jag älskar citroner, vad har du mer att bjuda på?”

Detta är inte kul...

Hur lång får man gå?

Hur hårt får man slå?


Jag tänker inte tillåta detta!

Var så elak, dryg och ful som du vill vara!

Jag orkar inte mer...

Vad har jag gjort er?

Sitter ju bara och sköter mitt och hjälper till när ni behöver det.

Tack för alla gånger som ni sade tack... Skulle ha räckt långt med ett leende men inte ens det fick man...


Jag tänker bevisa en vacker dag att det man gör kan bestraffa sig i längden.

Allt har konsekvenser!


Men ni behöver ju inte mig (än) så därför är jag osynlig för er...


En vacker dag!


Tipps från Öhman

"Bra tips på vägen."


  • Bowlingbanor är hala
  • Ät inte gul snö
  • Lyft på fötterna i trappor
  • Om du vill se moln titta upp
  • Vänta inte på att bli slagen slå först
  • Ät inte gula dörrar (från Ange)
  • Hoppa och skit så får du randiga ben (Moa?)


"Hoppas du klarar av dagen nu. Puss på'rej<3"


Ja, vad ska man säg?

Du är för bra Öhman <33

Tack för allt idag <33


älskar att älska dig

Seriöst, ingen har gjort mig så glad som du gör mig!


Fattar inget!


Vad är det som händer?


:D:D:D:D:D

Du + Jag = eget


antiken

antiken

jag är på :P


Kul med SweetMalin <3



ÅK INTE :(

När världen snurrar runt står jag stilla

Jag vet inte...


Har pluggat lite. Har lika mycket kvar att plugga. Har tänt ljus och funderar på lavendel lukt så att jag kan slappna av lite...


Känner mig stressad, inte konstigt om man tänker på dagen... Men, men...


Vill göra något kreativt, behöver vara kreativ...


Snart kommer Malin...


Eve fyller år idag också! Grattis Eve!  


Har försökt få tag på Donia...


Älsklingen är med Richard...

Hoppas att folk får vara ifred :P

Tror inte det :D

Sötsötsöt


Vad gör jag?


Skulle ju köpa en röd kamera...


Skulle ju plugga mer...


Ja, gottfolk, förvirrade?

Då kan ni tänka er hur jag känner mig!


Dagens I-landsproblem: De hade slut på röda kameror i affären :(


De tre orden

"Jag älskar att älska dig"


Har haft en underbar dag idag!

Hade inte väntat mig detta, trodde att det skulle ta längre tid än vad det gjorde...

Du är helt underbar!

Jag mår bra av att vara med dig!

Du svarar "rätt" på alla frågor ;)

Du får allt att verka ljusare och bättre

Du får mig att le och skratta

Du får mig att vilja bada i en fontän :P

Jag skulle kunna göra allt för dig!

Du är de bästa som finns (till och med efter choklad!)


Och du är så jävla lik Björn Gustafsson att det känns skumt ibland :P

Hahaha


"Jag älskar att älska dig!"



Älskling


ja du... :D




Det verkar så lätt, att bara stöta på
Ja,det är alla människors rätt, att bara göra så
Men det är så svårt att säga till nån, vad man egentligen tycker
och tänker om nån. Det blir mest en massa prat, om plugget
och pop och bio såklart

Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på
Jag ser på dig, och du ser på mig
Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig
Jag vill känna din kropp emot min...
När vi två blir en...

Jag springer på disco, och försöker hänga på
Tar cykeln ner till city, när bussen slutat gå
Å det är så svårt att säga till dej, vad man egentligen
tycker och tänker om dej
Det blir mest en massa ord som glider, om myggbett som
svider, och gyllene tider

Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på
Jag ser på dej, och du ser på mej
Och jag säger, Ja ja, Jag vill ha dej
Jag vill känna din kropp emot min

När vi två blir en x2

När vi är tillsammans, och du vill dansa
Men jag vill bara sitta och snacka
Det blir lätt att man drar en vals, en massa tomt
Snack om ingenting alls

Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på
Jag ser på dej, och du ser på mej
Och jag säger, Ja ja, ja ja, Jag vill ha dej

Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på (nertonande)
Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på
Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå
Din mun tätt emot min...

Sara <3

S: "Vad är meningen med livet? Måste skriva uppsats om det. Vad tycker du är meningen med livet?"

N: "Meningen med mitt liv är att få andra att må bra... Alltså meningen med livet är olik för alla..."

S: "<33 kom till Skåne. Bo hos mig. Jag har madrass :("

N: "Jag vill!"

S: "Wei :D"

N: "... Får jag ta med Ferrari? (A)"

S: "Ja visst :D"

N: "Vad ska jag ha på mig? :S"

S: Jeans och tjocktröja"

N: "Har ingen jag kan ha :( "

S: "Ta gulligt linne, sen söt kofta och typ skinnjacka."

N: "NEEE! Ingen skinnjacka! Går det bra med...?"

S: "Oh ja det blir bra :D"

N: "Var har du varit? :("

S: "Här... :("


Har saknat dig och våra samtal som vi alltid hade...

Sluta ha så mycket för dig och ring mig!

Snart är det dags att skicka julklappar över halva Sverige igen :)

Undra om jag ska skicka mig själv i år...

Men vet vad jag önskar mig...

Ett stort paket levererat med UPS med en söt wannabe danska i!


Kom till mig!!


Eld i hjärtat ger rök i huvudet

Ok, tyskan klar!


Nu är det bara svenskan och PA kvar!


Sen är jag klar för ikväll!


Orkar inte ha allt kvar till helgen för då kommer jag att ha fult upp med fysiken, historia, familjen (ska bort) och så massa annat!


Ne, måste så klart se till att du får en speciell tid du med <33

Du är så underbar du...

Måste berätta det för dig snart...

Vill bara göra rätt den här gången! Det blev så fel sist...


Ne, nu säger jag inte mer!!!


Tänker på hur jag kan få in dig i alla mina läxor och prov!!!


Hur ska jag få dig att smälta in i en värld där allt redan kretsar runt dig!

Behöver en sån där grej som får allt att sluta snurra, så att jag kan få landa på jorden en stund... Vet dock inte om jag vill landa riktigt än...


Tycker om att sväva på mina rosamoln med 1000 fjärilar flygandes genom mig!


”Du lyser som en sol!”

Ok, 10 minuters paus i väntan på att Håkan ska ringa...


Jag har tänk på en sak.

Varför känner man saker för någon men inte för någon annan?

Varför tycker man om alla olika mycket?


Jag har tänkt massor (vilket kommer naturligt när man läser en bok som man inte förstår!).


Nu ska jag bara skriva om den, sen måste jag göra klart loggboksgrejen och planera på vad jag ska plantera och i vilka burkar/paket.


Glenn och jag har kommit på att vi borde plantera örter för det är miljövänligt så nu ska vi göra det bara för att bevisa det i vårt häfte. Dessa örter ska planteras så miljövanligt som möjligt utan att vi ska behöva lägga ut pengar på material.


Så därför ska jag plantera dem i burkar och förbakningar som tål vatten och som inte förmultnar! Så nu har jag fixat persiljefrön och ska åka iväg med pappa för att skaffa olika frön (bland annat chilifrukter).


Så om du har en konservburk som du ska slänga, GÖR INTE DET! Ge den till mig är du snäll!

Skulle uppskatta det massor :)


Har en liten majsburk i kylen som jag ska plantera persilja i och sen en glasburk som jag ska plantera smörgåskrasse i :)



Ok, nu har Håkan ringt! Och nu ska det skrivas så det bara skriker om det!

Checkpoint om några minuter!


om jag faller

Du får mig att må så bra!

Du är helt underbar

Det är väll dags snart...

Tack för att du finns <33


Med dig är allt perfekt

Jag har aldrig känt mig så bra,

Som jag gör när jag är med dig


Men du...

Om jag faller,

Fångar du mig då?


För jag faller just nu...

Och jag vill inte slå i marken

Det gör nämligen ont...

Jävligt ont!


Tack för att du finns <33


Ibland faller tårarna fast man inte vill det…

Känns tungt. Vet inte varför det blev så här!


Orkar inte vara glad...


Behöver komma bort, behöver ny musik!


Orkar inte med detta längre!


Jag vill ha tillbaka det jag hade, vill inte vara så här mer!


"Så kom igen då, med allt du har och lappa ihop mig bäst du kan... men bilder är inget för mig..."


Nee, jag orkar inte...




Hejdå...


Like a rainbow 'round my heart

Första träningen med småkillarna idag...

Det gick bra, fast de var inte så många...

Hade dock problem att ta mig ditt då jag var rätt försenad.

Men det löste sig.


Jag ringde Darlingen för att fråga efter snabbaste vägen ditt (eftersom han bott där).


"Du åker under tunneln där de bygger om, sen tar du vänster vid "Billy boy's""

(Vänster är handen närmast hjärtat, eller?)

"Sen åker du rakt fram mot ASSA där du svänger höger"

"ASSA? Står det ASSA? Var då?"

"Ja, du vet vid värmeverket"

(Va? Borde jag veta detta?)

"Hittar inte du i den här staden?"

"neee..."

"Men du hittar till värmeverket?"

"Japp"

"Ok, åk ditt sen tar du höger och kör mot Ö&B"

"Jaa, nu vet jag man hamnar vid godislagret då!"

"Nej! Du ska mot Ö&B!"

"Jaha... ok..."

(jag kommer åka fel och då kommer Skarlett döda mig! Shit vilket dåligt intryck detta kommer göra:()

                  ...

"Hittar du nu?"

"Jupp, TACK <33"



Sen skulle man åka hem också...

  

(Ok... Vart åker jag nu? Jag kommer inte komma hem på ett bra tag...

Äh! Jag ringer och kollar...)


Men jag hitta hem :P


Så nu ska det pluggas!

Har massor att göra! Helt otroligt!


Och ingen mat har man hemma heller! (Det vill säga ingen färdig mat!)


Äh...


Imorgon börjar jag 10.00 :D

Detta får kompensera allt!


Dagens I-landsproblem: Jag vill ha strumpbyxor som inte går sönder!


Gaa

Ne, seriöst imorgon kväll tänker jag inte prata med er!


Jag måste plugga! Har massor att göra!


Sluta vara så söta!


”Vi ska ha en egen lägenhet, med ljus i gamla konservburkar runt våra sovsäckar!”

Någon som äntligen fattat vad det är jag vill ha!


Är en hopplösromantiker men inget smörigtfjol här inte!


Nej, det ska vara äkta vara!


Det ska komma från hjärtat och det ska menas till 100 %


Det ska handla om små enkla saker med ett meningsfullt budskap bakom.


Som "En romantisk middag"...


den här är bra malin...

Under all den här ytan finns nåt du aldrig kommer få se
För jag tänker gömma det för dig,
det är mitt och bara mitt
Du gråter, jag gråter inte, det är sånt du gör och sånt jag inte gör
Fem enkla saker blir aldrig fem enkla saker mer

Så kom igen då, med allt du har och lappa ihop mig bäst du kan
och kom igen då, med allt du har och lappa ihop mig bäst du kan

Min syster kom på besök hon, klädd i vitt sa hon att 'Pappa är sjuk'
'Men har han inte alltid varit sjuk'
Fast hon skrattade inte, sa 'Du måste komma i år, Lasse kom'
Så vi körde längs kusten, du och jag i din gamla bil.
Du satt brevid och tog bilder, men bilder är inget för mig.

Så kom igen då, med allt du har och lappa ihop mig bäst du kan
och kom igen då, med allt du har och lappa ihop mig bäst du kan

18+2

20 år...


20 år har de varit gifta! Far och mor har lyckats vara gifta i 20 år!

Helt sjukt, hur länge det egentligen är!


Tänk er, samma människa vart man än går vad man än gör!

Detta är nästan omöjligt i dagens samhälle...


Jag hoppas att jag också hittar någon som vill ha mig i 20 år...

Någon som finns där i med och motgångar.

Någon som älskar mig för den jag är.


Helt otroligt!


Men tack för att ni håller ihop!


Grattis mor och far <3      


Ohman har blogg :O

Har haft en underlig dag idag...


Söta Malin kom över och åt lunch med mig :)


Helt underbart att vara med dig, du får mig att må bra <33


Sara hörde av sig :O :D

Jag har saknat dig, din danska potatis <33


Efter skolan blev det fika med Malin på stan :)


Och då fick jag en blomma av Malin, som står och lyser i mitt kalla rum!

Tack för värmen <3


Men det mest intressanta var basketkvällen. Där det delades ut coachtröjor, fika och massa annat. Fick se damlaget och herrlaget :)


Helt underbart att träffa alla basketmänniskor.


Kort inlägg men orkar inte mer just nu är lite förvirrad och väldigt trött...


Måste vända upp och ner på min garderob nu för att se vart alla mina kläder är! Har inga kläder :(  (Malin vet...)


varför...

Vad är det som händer?


Ska alla dö nu?


Varför faller alla runt mig ner?


Sluta hamna på sjukhus, sluta bli sjuka!


Plockar bort nålarna nu, en efter en, sakta men säkert…

Jag är lycklig nu...


Fast än allt blir "slarv", så mår jag bra!


Jag mår bra...


Kan inte fatta att jag äntligen mår bra igen!

Detta kan bero på att jag får vara mig själv igen, att jag får göra som jag vill i en del av mitt liv och inte bara det alla andra förväntar sig...


Jag trivs, jag känner mig hel igen...


Kan inte förklara det, kan inte avsluta meningarna! Man måste känna det för att förstå det!


Jag mår äntligen bra nu...


Jag klarar mig genom allt! Jag lever!


Sitter på ett blommigtgolv och ler för mig själv.


Jag är bäst på att ta hand om mig själv, ingen annan än jag vet hur man gör...


Jag vet vad jag vill och vad jag behöver. Jag vet allt nu!


Jag ska göra det nu...


Jag är lycklig nu...


Nakenbild

Oooo cool man var då :P


Hahaha!



"Meeeh! Man ser ju inget!" *lättad*

"Nee, har ju klippt bort allt ju :P"

"kan inte du skicka den ocensurerade bilden till mig (A)"


"Det här hamnar på bloggen!"

"Va, man kan ju knappt säga något som inte hamnar där..."



Hahaha! Det här hamnade faktiskt på bloggen :P


Sweetnose <3<3<3


vad säger man? <3<3<3



Gå in och titta för bättre bild









"...en idiot som jaag..."

Du är helt underbar!


Fattar inte att du verkligen finns!


Detta måste vara en dröm av något slag!


Snälla hoppas att jag inte vaknar...


Vill sova för alltid!


P för perfekt (på ditt sätt, som du alltid kommer vara i mina ögon!)!


"Du är bättre 10^∞ gånger..."


"allmängods helt enkelt ögongodis"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH

Kan det bli bätter? :P

Aldrig som jag tänk mig…

Jag får inte åka till paris!


Mamma tvingar med mig till österrike :(


Fan, vill inte fira jul i Wien :(


Jag skulle ju på party ju...


Men neej!


Nu ska jag till Wien :(


"På julen är man med sin familj! Inte i en stad flera mil bort från sin familj!"


:( Men jag vill vara flera mil bort, jag vill vara i paris, jag vill vara med alla roliga som bor där!


JAG VILL, JAG VILL!


Jaha... Det positiva är väll att jag får alla julklappar på julen...

Och att jag får köpa många fler julklappar :D

Älskar att ge bort paket :D


Sitter i min nya tröja

Har pratat med runt med alla...


Det verkar som om det blev "STRUL" igår!


Vad höll alla på med?


Hahaha!


Nu har ni allt ställt till det för er själva, era söta små nötter!


Ja, för en gångs skull så var det inte jag som strula till det :D


Men hoppas att det ordnar sig nu...

Hoppas att det blir bra...

:S


Ojoj...


Ne... Nu ska jag vara seriös! Hoppas att det blir O-strulat!

Inte bra...


Finns om någon av alla er behöver prata (speciellt du)!


@ RAW

Paers hade tandvärk idag... Inge kul :(


Så han passade på att väcka mig vid halv fyra... Ja, du...

Gjorde inte så mycket dock, söta Paers för du är så söt <33


Skolan = Seg


Efter skolan drog vi till Alex. Den människan bor jättefint! Vill också bo så...

Där bjöds det på otroligt god hallonpaj som vi alla konstaterade var en av de godaste vi ätit.


Vi har även konstaterat att Håkan har för mycket fritid, detta efter ett youtube klipp...

Hahaha!


Sen var det dags att cykla hem och göra sig i ordning för kvällen :D      


Efter mycket strul och möda så stod jag klar och redo för "wild and crazy" (HAHAHA)!

Då ringer telefonen och fröken Öhman undrar om jag har kläder...

Alla som sätt min garderob vet att detta kan räknas som en onödig fråga :P

Men det hon egentligen mena var "har du kläder jag kan låna?".


Så då kom hon över, prova kläder, valde ett plagg och hade ändå inte på sig det...

Okeej?!


Men du var söt i det du hade först så det gjorde inget, sweetnose!


När vi äntligen kom ditt så var det underbart :)


Det hände massa kul saker som kanske kommer i nästa inlägg :P


Ne, nu är jag tröttare än tröttast!


Nattinatti från fru Trötter! <33


samma låt om och om igen


jaja!

Ne, nu ger jag upp! Jag vet inget längre, varken ut eller in!


Varför måste alla vara så på hela tiden?


Seriöst orkar inte längre...


Ska flytta ut i skogen och bara vara för mig själv med min super duper laga all sorts mat bok!


Ska börja baka igen!


Seriöst!


Äh!


Surdag

Idag är det den 11 september...


Vilket märktest i media...


Det ironiska var att det var något skumt med alla! För alla hade otroliga humörsvängningar!

Helt otroligt hur alla gick från super glada till arga på 2 sekunder!


Nee... Behöver ha positiv energi...


Så detta år inföll den 11 september på en torsdag. Jag älskar mina torsdagar! Det börjar med sovmorgon till klockan 10.00 och sen slutar jag för dagen klockan 14.15.


Har dessutom bara två lektioner!


Eftersom jag inte har något plugg idag så passade jag på att gå på stan. Väntade på Malin i evigheter...


Träffade på Jensen, som fick hjälpa mig leta efter fjärilar :)

Vi hittade två stycken efter mycket möda...


 <-- hahaha


Köpte sedan en liten grej till Paers för att han är så söt <33


 Blev irriterad på stan så drog till Eskil, men visste inte vart jag skulle så stod och kolla på alla hus...

Då kom Noemi som en räddande ängel!

Några minuter senare kom Richard och Donia.


Vi drog vidare till Wayne's men hamnade på McDonald's...

Vilket inte gjorde något då vi fick moffa massa mat :D:D:D


Älskar mat!


När det var dags att gå hem så började vi dansa balett av någon skum anledning...


Haha, det var såå kul när Donia försökte tvinga Richard att dansa balett :P




Paers kom, fick sin sak och sen var jag tvungen att åka hem...


Så nu sitter jag här med världens huvudverk :(

Har haft det nästan hela dagen... :(


Skum dag...


Ibland händer det att jag tänker på dig

Lyssnar på en viss låt...

Lyssnar på din låt...


Och plötsligt känner jag hur tåra börjar rinna...


Ibland saknar jag dig så jävla mycket!


Kommer ihåg alla stunder som vi lekte och busade...


Tiden går och sakta men säker börjar jag glömma bort alla detaljer

Alla dina detaljer...


Vill komma ihåg ditt skratt

Vill komma ihåg dina skämt

Vill springa runt på en stor gräsmatta

Vill göra allt det vi gjorde


Det enda som finns kvar nu är bilder och känslor


Önskar att du var här

Eller att jag var hos dig


Saknar dig så mycket


Snälla ta mig tillbaka till då tiden gick för fort, då dagarna kändes som ett år, då vi var små...


Kom ihåg alla stunder <33


Nu ska jag dra täcket över mig och bara vara tyst och lyssna på din låt och gråta tills jag somnar...

fanfanfan...


dinner with the parents

Ok, då var det över...


Det var riktigt roligt!


Det första som händer är att det inte finns något ställe att köra upp med cykeln...

Så Paers fick bära upp den för en jättebrant trappa med 100 (kändes så...) trappsteg.


Sen kommer vi ditt och jag lämnar över chokladasken som uppskattades.


Det fanns en till människa där! En halvbror som såg så väldigt bekant ut! Har fortfarande inte kommit på varför...


Vi satt i vardagsrummet och väntade på att maten skulle bli klar...


Här pratades det massor, mest om jobb, skolan och så massa skämt!

Riktigt kul, trivdes jättebra :)


Sen blev det mat... JAG SUGER PÅ ATT HÄLLA UPP MAT!

Seriöst, vet inte vad det var med mig! Det gick inte alls att göra det så där fint som jag brukar göra. Det blev typ på ett tjejigt, sätt men ändå!


Riktigt gott var det :D


Efterrätt också! :D Jag älskar efterrätt! Helt ärligt borde det bara finnas efterrätter och inget annat trams som huvudrätt, varmrätt och förrätt...

Värdelöst, man blir ju bara mätt!


Men som Paers sade innan, det var riktigt gott!


Du har verkligen en jättebra familj <33



Det bästa var att jag bara tabba mig ett par gånger :D

Men inget farligt :D


Men på vägen hem var det andra bullar...

Åkte med ett cykellyse (för att inte bli stoppad igen, fick inte på det andra... svårt ju!).

Tappade detta cykellyse så jag fick åka tillbaka en bra bit! Det liksom flög iväg (A)


Men annars gick det bra :D


Sitter med värsta leendet på läpparna just nu, ser ut som en galning!


Kalle anka + choklad = VI

Det har varit en väldigt intressant dag idag...


Det började med sms från någon som undrade om jag hennes extra nyckel. Vilket jag inte fattade förrän jag va i skolan en 30 minuter senare!


Fick lite morgonröst ^^ också :)

Förlåt (A)


Sen var det skola...

Ja, ni... Skolan är ju skolan men idag kom söta Malin och åt lunch med mig <3


Alltid underbart att få äta lunch med söta flickor <33


Men innan lunchen följde vi med Paers till IP-huset (japp, Donia, han fick mig att gå in där igen...), där Paers hade en överraskning till mig (ni vet den jag skrev om i det tidigare inlägget). En väldigt trevlig överraskning!  

Han hade lyckats kombinera något han älskar med något jag läskar och ta-da! Så hade vi choklad med kalle anka på :)  


Tyvärr så ville alla ha av min choklad, och eftersom jag inte kan säga nej till valpögon så sluta det med att jag motvilligt gav bort småbitar :( FY PÅ ER!


Efter skolan bar det av till Bollhuset, där det blev snack om TVÅ nya lag och projektarbete.

Ska ha två knattelag ett pojklag och ett flicklag :)

Kommer bli så kul!


Fanny hjälpte mig välja chokladask, Aladdin (den röda), och så köptes det naturgodis (bland det bästa som finns!).


Sen bar det av mot det stora äventyret...


Fortsättning följer i nästa inlägg :P haha!



Dagens I-landsproblem: Jag behöver ett paraply!


Koncentrationssvårigheter

Har pluggat kemi ett bra tag nu...

Fattar fortfarande inte vad det är jag läser!


Det är bokstäver som bildar ord som bildar meningar... Sen då?


Fattar inte hur jag kan läsa 10 sidor och ändå inte veta vad det är jag har läst...


Du hade visst samma problem...


"Hög konstant"...


Och sen har vi det Paers sade idag! Tortyr på hög nivå!


Ok, allihop! Hjälp mig :D

Vad tycker Paer om mest här i världen som är grön, gul och blå?


Snälla berätta detta är tortyr!


internt

"Vi måste fira!"

"Fira vad?"

"Min tand!"

"Jaha..."

"JAAA, vi kan fira med tält och glass :D"

"Hahaha, JA det gör vi!"

"Aaa åker iväg och köper ett nu! Tar med mig Richard, för vi ska ha det sen"

"Va?!"

"Behöver hjälp med att välja tält..."

"ja men..."

"Fast vet ju viket tält vi behöver (A), ett högt tält så Amplituden (internt) får plats"


Så nu ska det fixas ett tält, HAHAHAH!

Seriöst, vi ska verkligen göra det :D:D:D


(Kör försiktigt!)


vad ska man säga?^^

Du kan få mig hur lätt som helst
i en värld som är så kall och hård som den här
är en blöt mjuk kyss det enda jag begär


Du kan få mig hur lätt som helst
något så simpelt som att du håller mig hårt,
blås på det onda, ta bort allting svårt

Åh kärlek, var inte kärlek
menat som något enkelt att ge
när blev kärlek så svårt att få

Du kan få mig hur lätt som helst
om du ler när det regnar och fångar min blick
i en tid där ingen nånsin ler och fångar min blick

Du kan få mig hur lätt som helst
det räcker med att jag är den förste som du tänker på,
när du vaknar och känner dig ovanligt grå

Åh kärlek, var inte kärlek
menat som något enkelt att ge
när blev kärlek så svårt att få

Du kan få mig hur lätt som helst
dölj världen från mig i dina lockar,
kryp närmre och viska jag älskar dig så

plugg var de...

Har fixat lite med bloggen...


Och nu ska det fortsättas med kemin.

Kommer troligtvis inte ha tid att plugga imorgon. Max två timmar om jag har tur...

Med mitt minne kommer jag behöva all tid jag kan få!


Har helt ärligt inget minne!

Satt och prata med pappa, då jag helt plötsligt glömde bort vad det var vi prata om!


Borde kanske kolla upp detta...


om du var jag

Jag ska göra något galet!


Ok, kanske inte lika galet som bungy...


Jag ska dansa i en fontän! Eller lägga mig i en rondell!


Jag ska göra något!

Vet inte vad än...


Älskar detta :D


Helt underbart!


Nu vet jag! Jag ska göra något galet :D


Och då ska ni få se att bungy bara är en del av allt.


Jag ska bevisa att jag inte är en i mängden.

Tänker aldrig vara en i mängden!


Om livet vore en enkel dröm

En bra skoldag:

Sovmorgon till klockan 10.00

Svenska med ”eget arbete” (aka ”gör vad du vill och lämna in arbetet sista dagen”)

Lunch klockan från 11.15 till 13.00

Historia

Slutar klockan 14.00

Ferrari

Sova

Kan det bli bättre?

...

Och jag vet att vi inte är dom första,
att tusen, tusen andra före oss
har känt det vi känt och gjort det vi gjort
men det känns ändå som vi är dom första
och dom vackraste nånsin och jag skiter egentligen i allt annat





Om kärleken är en illusion så åt helvete med verkligheten

Borde fortsätta plugga nu...


Men det är omöjligt!


Sluta köra runt i mina tankar!



Helt ärligt så är han underbar (kolla bara in hans blogg, Rosakottbullen)!

Han får mig att skratta åt inget och allt!


Har aldrig varit med om att tiden gått så fort men att det ändå känts som en evighet...

Eller verkligen slappnat av och njutit av min omgivning...


Har aldrig träffat någon som dig!


Hur var det nu?

Ett tält eller en soptipp?

Säg bara till... Bara du är där <3<3<3


yey

JAG KAN SKICKA SMS NU!!!! :D:D:D:D:D:D:D


har 5 nr till dig

Om du var här...

Om mina böcker var där...


<33


"Trodde aldrig att Eskilstuna var så vackert!"

Kusinen kom över idag.


Vi prata om högskolan (vill plugga de han pluggar) och om lägenheter. Han hade med sig massa information om olika nybyggda lägenheter i stan.

Otrolig design och arkitektur!

Om någon funderar på att flytta, så vore det dumt att inte ta en titt på någon av dessa lägenheter!


Skulle till och med tänka mig att bo kvar här, bara jag fick bo i en av dem.


Sen blev det plugg, plugg och plugg :(


Faktum är att jag pluggar fortfarande!

Trevligt avslut på helgen...


Men har kortat ner listan till fysik, matte, kemi och svenska...

Eller kortat ner och kortat ner... Har bara tagit bort tyskan (tänkte göra den på torsdag eller ja, börja på den).


Till min förvåning upptäckte jag att min Ferrari kan fixa om bloggar :D


Söt du var när du försökte muta mig med chokladdelfiner <3

Men Darling, för dig gör jag det ändå <33



Dagens I-landsproblem: Vill ha riktig helg utan plugg!


hur ska det gå för mig?

"Vi tänker gå ut nu!"


"Jaha?"


"Ja... Men du får inte följa med. Du ska plugga!"


"Men..."


"Nej. Plugga nu!"


"Jag får väll göra vad jag vill!"


"Inte när du har läxor i nästan varje ämne!"


"Men..."


"Hejdå! Det finns mat i kylen!"


Ytterdörren stängs och låses...


"Men..."


10 min senare


Sitter med matteboken framför mig...


*hmm... undra om Ferrari vill prata tele en stund (A)*


Jag är ett hopplöstfall!
"Självdisciplin" finns inte ens i mitt ordförråd...


lyssna :)

I used to rule the world
Seas would rise when I gave the word
Now in the morning I sleep alone
Sweep the streets I used to own

I used to roll the dice
Feel the fear in my enemies eyes
Listen as the crowd would sing:
"Now the old king is dead! Long live the king!"

One minute I held the key
Next the walls were closed on me
And I discovered that my castles stand
Upon pillars of salt, and pillars of sand

I hear Jerusalem bells are ringing
Roman Cavalry choirs are singing
Be my mirror my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason I can not explain
Once you know there was never, never an honest word
That was when I ruled the world
(Ohhh)

It was the wicked and wild wind
Blew down the doors to let me in.
Shattered windows and the sound of drums
People could not believe what I'd become
Revolutionaries Wait
For my head on a silver plate
Just a puppet on a lonely string
Oh who would ever want to be king?

I hear Jerusalem bells are ringing
Roman Cavalry choirs are singing
Be my mirror my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason I can not explain
I know Saint Peter won't call my name
Never an honest word
And that was when I ruled the world
(Ohhhhh Ohhh Ohhh)

Hear Jerusalem bells are ringings
Roman Cavalry choirs are singing
Be my mirror my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason I can not explain
I know Saint Peter will call my name
Never an honest word
But that was when I ruled the world
Oooooh Oooooh Oooooh

^^

Är nöjd

Är glad

Allt är underbart


Tack <33


sötsötsöt <33

Du är bättre än en Ferrari!


Kan inte fatta att jag känner så här!

Trodde aldrig att just jag skulle känna så här...


Tänk att varje gång du nuddar vid mig, varje gång du tittar på mig, varje gång du ler mot mig...


Fjärilar! Överallt finns det fjärilar!


Älskar fjärilar :D


Du är det bästa som finns! Tack min Ford mustang 67 GT500 (Blev det rätt nu? (Elenore heter den också :))) <33 (svar: nej! för det heter "Ford Mustang GT500 Shelby Elenore - 67" haha)
Fast kommer kalla dig för Ferrari ändå för jag kommer säga fel annars :$


Tack för ikväll <33


 Ps. Du är inte alls skum, inte mer än mig asså ;)


get smart

Bio, bio!


Hade as kul!


Det började med massa pomfritt och en mellan Cola!

Älskar pomfritt! Kan leva på det om jag fick...


Sen drog vi till godisland, där det var problem med parkeringen...


Väll inne upptäcktes det till vår fasa att en av oss (säger inte vem, men gissa :P) inte visste hur man går runt på godisland! :O


Men gissa om jag inte lyckades klanta mig här också?

Jo, jag skulle hälla kinapuffar i min påse men istället hamnade allt på golvet!

Som tur var jobbade fantomen där. Han är så snäll han :)

Han hade också fått skäll av dem som jobba på parken :P

Haha, tänk att man inte kan göra goda gärningar nu för tiden!


Filmen var rätt rolig, ibland...

Men sällskapet var bättre <33


Tur att du inte dog av PEZ<33

Måste komma ihåg att ta med till dig nästa gång jag är där! Du ska få en låda bara du <33


Och den andra personen... Får ett helt inlägg <333 (Det vill säga nästa :P)

Juste! Några kommentarer från kvällen...


I kassan:

"Ja, hej! Jag ska bli smartare"

"Va?"

"Han syftar på "get smart""


Dags att gå:

"hejdå... :)"

"hejdå..."

*hostpussarhost*

"BLÄÄÄ! Jag hosta blod (A)"


När jag blev stoppad av polisen:

"hej (A)"

"Hej du"

*Ser oskyldig ut*

"Du har inga cykellyse..."

"nee... men jag bor ju vid stationen..."

"Spelar ingen roll! Du får gå med cykeln!"

"ok..."

(Tänker inte ta med att jag först nästan körde in i bilen och sen försökte flörta mig ur allt)
FAN! :( Skulle ju inte säga något :(


Blir sur nu! Kommer inte ihåg det viktigaste! Pär vad sa hon när vi stod vid bilen, innan vi åkte... Det var något jättekul!


jag kan, jag kan!

Pappa lyckades övertala mig att köra i regn...


Vilket gick utmärkt!

Trodde knappt att det var sant!

Fick köra på 3ans växel, backa och bromsa :)

Så nu flyger pappa inte ut genom fönstret (som har ett annat namn som pär kommer påpeka snart :P)!


Känner mig så duktig :D

Massa beröm från far också!


Dåligtsamvete upphöjt till liggande åtta!

"Ska duscha nu" ?!


Jo, tjena!

Sluta med att jag kolla alla bilder på bilddagboken (hos några personer, ska kolla resten sen...)!


Men nu ska det bli dusch och så en sån där var kopp :)

Min far kan vara så snäll ibland :)

Han har fixat en varm kopp till mig!


Vad gör jag nu då?


Inte det jag sak!


"Pluggar du?"

"Ja"

"Säg till om du behöver hjälp sitter i köket och skriver rapporter"

"Mmm"

"Duktigt du är som pluggar en lördagsförmiddag, det trodde ja inte om dig! Du börjar lära dig självdisciplin nu"

"Mm..." VA?


Jag tänker på något rött…

Orkar seriöst inte med något idag...


Känner mig helt slut, vill bara ligga i min säng med en varm koppchoklad från chokladriket och en bra bok eller en bra film...


Vilket påminner mig :(

Jag måste åka iväg och lämna tillbaka filmen som vi hyrde igår...


Undra om far känner sig snäll idag...


Äh, kan duscha först...


Är det bara jag eller är sommaren verkligen slut?


Vill inte, vill inte!


Älskar er fast ni tar slut på mina pengar

Varför ringer ni inte bara?


Seriöst ni tar slut på alla mina pengar :(


500kr bara den här veckan!


Tänker bojkotta er!


Ni ringer inte för att det är dyrt men det är dyrare att skicka massa sms!


Ringring :P


Era söta små nötter!


Plus vill inte radera fler sms (A)


Nörd på hög nivå!

Vaknade för tidigt idag...


Det idiotiska var att jag trodde att jag hade försovit mig!

Trodde att det var skola idag...


Men när ja väll fattat att det inte var det, så dog jag på sängen igen...


Några timmar senare av att mamma kom in och började klaga på att det var massa dam överallt. Så fick gå upp och börja vädra samtidigt som jag damma av alla saker. Fattar inte hur jag kan ha så mycket saker...

Borde kanske gå med i "Fluffism" :P


Jag började röja undan på skrivbordet och hittade några tidningar som jag inte läst igenom helt. Så satte mig på golvet med fem nr av hostillustreradvetenskaphost :)

Hittade några väldigt intressanta artiklar som jag började analysera.


Nu ska det väll ätas och sen pluggas...


Precis som jag hade tänkt mig att min lördag skulle bli :(

Hjälp någon?



Dagens I-landsproblem: Jag vill ha badkar!


dryg!

Fika idag (igen) :)


Fast den här gången med Paers :)


Mysigt, mysigt :)


Men lite mycket pinsamt då han snubben som jobba där sa till oss :S


Sur man kunde vara...

Det var inte så att vi störde någon (med tanken på att det nästan bara var vi där!)!


Måste ringa och klaga! Vill skicka sms :(



Xoxo <33


ojoj

Har varit så klumpig den senaste tiden!


Snubblar över mina egna fötter, fastnar med fötterna i sladdar och överallt där det går att fastna, tappar allt jag håller i, går in i folk... Ja, allt möjligt klantigt man kan tänka sig!


Vad beror det på?

Har noll koll på världen runt mig...

Känns som om jag lever i min egen värld (där en viss Ferrari kör runtrunt...)...

Ne, måste börja titta upp och se mig för innan jag gör illa mig ordentligt!


Äh, inget slår idag då jag flög över halva klassrummet och tappa alla böcker, papper och saker över hela golvet!


Vad är det som händer?

Brukar ju inte vara såå klumpig, bara lagom klumpig ju :S


PS. i love you

Har varit med Skarlett :)


Hon skulle komma över och smaka på Irakiska kakor :P

Den människan är underbar! Hon kan verkligen vara sig själv...


Efter vår Irakiska fika, drog vi bort till Miss D som hade någon skum sak på sin skola...

Lite onödigt att vi kom då det verkade som om det gällde förra årets studenter... Med andra ord nästan inga vi kände...

Men vi var där ett tag ändå :)

Träffade många IB:are som jag inte träffat på länga!


Men efter ett tag kände både jag och Skarlett att vi trängde oss på deras ceremoni så vi drog iväg och hyrde film.


Den här gången lyckades vi hyra en film som inte var förutsägbar, utan fylld med överraskningar som man inte trodde skulle inträffa!

Det var verkligen en bra film (fast lite utdragen på slutet). Kommer nog se den en gång till :)


Det var verkligen romantik på hög nivå! Seriöst om en kille gjorde så för mig... Ja, han skulle vara de bästa av de bästa!


Brukar inte gilla sådana filmer... Men den här filmen hade något speciellt.

Se den vet ja!


Shoot me!

Ok, klockan är ca 22.30...


Sidor kvar i tyska boken?

Svar: 30! 30! 30!


Varför?

Svar: Den är seeg!


Varför?

Svar: För att jag inte vill läsa den...


På vilket sätt ska detta fixas?

Svar: Låtsas som om jag läst och nicka och hålla med om allt... Eller gå på toa ofta!


Kommer detta funka?

Svar: Absolut inte!


Kommer Soili (min super stränga lärare) döda mig?

Svar: jupp!


Skolka?

Svar: Vågar inte... Plus mitt dåliga samvete... Ingen bra kombination...


Sitta och läsa tills jag inte klara av mer?

Svar: Förmodligen  :(


Har fixat det nu!

Nu har du fått (nästan) som du vill Pierre :P

Tycker du inte om musiken? Stäng av den bara :P (Under klockan)


"...vacker utan spackel..."

Visste inte att det var så här jobbigt att ha maskara...


Varför har man det?


Kan man inte bara få vara naturlig?


Jag tycker om när jag inte har smink...


Mår så bra av att slippa dölja huden bakom massa kladd...


Nee... Ska nog inte ha det så ofta!


Men imorgon måste jag nog ha det...


runda gem

Drog till stan med Håkan efter skolan.


Han skulle klippa sig och jag skulle till Body Shops underbara klubbdag :)


Men på vägen träffa vi Alex :)

Den människan är så skön. Fattar inte hur man kan vara så världsvan och ändå ha båda fötterna på jorden!

Men et slutade med att vi åt på Waynes i väntan på att Håkan skulle klippa sig.


Sen kom han tillbaka så vi fick se hur han såg ut (han klippte inte luggen :)).

Haha, det var så kul när vi försökte få honom att bevisa ifall han var längre an dörröppningen.


Men efter var det dags för Body Shop!

Där jag köpte läppglans (som var jättebra och såg jättebra ut på mig när jag testa det hemma), påfyllning till roskollektionen och (mina damer och herrar) min första riktiga (som inte är genomskinlig) maskara!


Jag fick även Håkan att köpa några av deras produkter (killprodukter :P), vilket resulterade i mera bonus till mig :)

Haha, tjäna 100kr på vårt besök på Body Shop :)


När vi skulle kolla efter kalender till Alex så träffa vi Richard, som hängde på ett tag.

Tvingade med honom och Håkan in på Sisters, där de verkade trivas utmärkt med halsbanden och armbanden... Ni passa i dem killar, borde ha köpt dem (speciellt det svarta pärlhalsbandet :P).


  


"NEJ! Jag tänker INTE gå in där!"

"Inte jag heller!"


Fem minuter senare...


"Haha, kolla va snyggt det här armbandet var"

"Ååå, kolla det här halsbandet! Passar ju på dig"


Tar påsig halsbanden och armbanden...




Haha, tänker vara snäll och inte berätta vem som sade vad :P


NÖTER!


Sen åkte jag hem med Skarlett. Då diskuterades det om vilket lag vi skulle ha i år...

Vi bestämde oss för ett lag och ringde Bengt. Men tyvärr, tyvärr var det redan taget :(

Så vi får vänta tills vi vet vilka lag som inte har någon tränare... Surt!


Sen bjöds det på mat (som vanligt :P), vilket var mycket uppskattat :)


Och snart ska man hjälpa en mycket speciell person med läxorna <3

(Tänker aldrig besöka IP-huset igen!!!)



Dagens I-landsproblem: Körkorts CD grejen funkar ju inte!


yey :D

Seriöst, detta skulle kunna vara en av de bästa kvällarna...


Det vill säga om inte tyska boken och fake msn sabba allt!


Men nu sitter jag här med tyska boken, fake msn och mat...


Juste, har Paer här också :) (typ)

Underbar, underbar <3


the beauty of gray


hur kan man vara så bra? Coldplay <3


hjälp mig :(

Seriöst varför läser man en bok på tyska som finns på film?


Surt!


Vill se filmen istället!


Har såå mycket plugg att det inte är klokt!


Har ju bara varit borta en dag!


Ferrari <33

Jag kan inte fatta att du är så sööt!


Tack för att du ställde upp idag, det hade inte gått utan dig <3


Idag har vart en rollig dag med mycket kreativitet, precis så som jag älskar det!


Det började med att ta hand om alla ettor på skolan tillsammans med Paer.
Det var miljödag för ettorna idag och som den miljönörd man är, så blev man självklart tillfrågad om att ställa upp på ett hörn. Det bästa var att det gav mig den bästa stationen jag kunde ha fått!


Recycling! Det gick ut på att i grupper om tre eller fyra skapa något med tre olika föremål (som kartong, burkar, toapappersrullar osv.).

Jag och Paer "hjälptes åt med att bygga en bil :P


Sen blev det myspys med min Ferrari (eller var det en Eleonor?  Vad var de för bil nu igen (A)).

Du är helt underbar vet du det?

Kan inte fatta hur du kan vara så satans söt!

Tack för allt <3<3<3



Dagens I-landsproblem: Måste fortsätta läsa ut tyska boken... Fattar inte så mycket :(


sötsötsöt ^^

When the night has come
And the land is dark,
And the moon is the only light we'll see.
No I won't be afraid,
Oh I won't be afraid,
Just as long as you stand, stand by me

So darlin' darlin' stand by me,
Oh stand by me,
Oh stand, stand by me, stand by me.

If the sky that we look upon
Should tumble and fall,
Or the mountain should crumble to the sea.
I won't cry, I won't cry,
No I won't shed a tear,
Just as long as you stand, stand by me.

And darlin' darlin' stand by me,
Oh stand by me,
Whoa stand now, stand by me, stand by me.

Darlin' darlin' stand by me,
Oh stand by me,
Oh stand now, stand by me, stand by me.

Whenever you're in trouble just stand by me,
Oh stand by me,
Whoa stand now, oh stand, stand by me.

One day it will be too late!

Det känns så skönt att veta att jag inte behöver dig :)


Jag har klarat mig så bra och har haft det helt underbart!


Om jag hade vetat det jag vet nu hade jag gjort allt detta för längesen.


Jag älskar varje minut av den tid jag slipper göra det du ber om, jag älskar varje minut jag får vara mig själv, jag älskar allt som inte har med dig att göra!


Tänk att man kan bli så lycklig av något...


Baby, life goes on and on. And I love it!

Vad ska du göra åt saken?


här med får du veckans flopp!

Min far har lagt ner verkstaden, nu får jag klara mig själv! :(


Så jag tänkte ta och vara lite duktig :) Därför plocka jag fram tyska boken (fråga inte hur jag tänkte här).


Förstår inte varför jag läser tyska steg fem!

Fattar ingenting...

Har suttit och läst samma rad sex gånger nu.


Äh, imorgon är en annan dag :)

En mycket roligare dag, ska vara med och hålla i miljödagen :)

Och Paer har lovat att hjälpa till :)


Det har vart en underlig dag idag. Har fått reda på massa saker som jag inte orkar bry mig om. Har gjort pappa sur 3 gånger på ca en timme (en av de gångerna var dock inte mitt fel).

Har ätit dextrosol (heter det så?), så är hyperaktiv. Har sätt på när Stora Klumpen tappat fotfästet och halkat ner för trappen (ni skulle ha sätt henne!). Har även tappat bort min bok och sen hittat den i kylen.


Men i skolan så var det värre!

Började dagen med att jag fick "veckans flopp", därför att jag råkade spilla vatten på Rachel i matsalen (jag skulle gå förbi henne bakom hennes stol där hon satt och åt, så råka jag tappa kniven och skulle fånga den med samma hand, men problemet var att jag även höll mitt vatten i den handen... Ja, ni kan tänka er hur det blev när jag spillde halva mitt glas längst huvudet och ryggen på henne...).


Sen råka jag nästan snubbla på mitt skosnöre när jag sprang upp för trappan med min dator... Jag råkade nästan gå in i en dörr (såg ju inte att den var där :()...

Men det pinsammast av allt var när jag gick in i min lärare i matsalen och när jag råkade skjuta iväg mitt hårband över halva klassrummet 2 minuter efter det att jag kommit 10 minuter för sent...


Var inte riktigt mig själv idag...


Koncentrationen är på topp!

Skulle ut och köra med far idag.

Men så blev det inte!

För när min kära far körde till platsen där jag skulle köra, upptäckte han att däcken inte var som de skulle...

Så det hela slutade med att vi åkte hem och hade "teorilektion".


Vilket inte var så lyckat...


Pappa: "Ok, hur vet du vad höger och vänster är?"


Jag tar fel när jag är nervös eller stressad! Mobbas inte!


Jag: "Jo, höger handen är den man hälsar med "goddag"!" *Sträcker stolt fram högerhanden*


Pappa: "Bra! Och vänster?"


Jag: "Det är handen som sitter på armen närmast hjärtat" *Stolt*


Pappa: "Bra. Då går vi vidare..."


Jag: *ler stort*


Har ju klarat första grejen!


Pappa: "Förklara högerregeln"


Jag: "Meeeh, det här har vi gjort i skolan!"


Pappa: *Förvånad* "Har ni?"


Jag: "Japp! Fingrarna symboliserar magnetflödet, tummen strömmen och..."


Pappa: *Stirrar på mig som om jag vore ett ufo*


Jag: "...handflatan är kraften" *Ler stort*


Pappa: "Ok, bra... Titta nu på vilken bok du har framför dig och ta högerregeln igen..."



Nu har jag fått en rast... Hmm, undra varför...


Jag känner mig så trög! Men det är inte mitt fel!
Det finns en perfekt förklaring till varför jag är som jag är just nu (och du vet om det)...


09.09


be my hero

Kan inte fatta det...


Är tillbaka på ruta ett!


Ligger och lyssnar på samma låt om och om och om igen.


Saknar sommaren 08...

Saknar sommaren 05...


Kom till mig och bli min "Hero"!


Du kommer alltid ha en speciell plats!

Tack för att du är min vän efter allt <3


You make me smile when the world is down


http://www.youtube.com/watch?v=GIYXHLlxD8U



En röst från en annan värld

Kan inte fatta det!

Ibland får man en liten söt överraskning av livet <3


Satt nere i köket och fika då det ringde...

Trodde först att det var Miss D eftersom det stod "samtal utifrån" istället för numret.

Men det var det inte!


Tänk att man kan vara så söt, tänk att människan kom ihåg (vilket jag inte gjorde :$)!


Men så klart så ska samtalet brytas efter en minut och 42 sekunder :(

Men det var en underbar minut och 42 sekunder :)

Tack, tack för att du kom ihåg!


Vi ses till jul :)

(Om inte österrike resan krånglar...)


My Head Hurts

Ingen bra dag idag, när det gäller tid...


Dagen började med att jag försov mig. Vilket ledde till att jag fick stressa mig igenom mina morgon rutiner!


Kom till skolan halvt död men glad, idag skulle ju en viss flicka äta lunch med mig!


Först var det matematik (roligt ord), där det skrevs på tavlan massor :(

Sen kemi med alla diagram som skulle analyseras...


(Och här smsa en viss flicka och berätta att hon tyvärr inte kunde komma idag:()


Sista lektionen för dagen var Fysik B...

Där jag och söta Linus somna ett antal gånger. Det hela sluta med att vi gick ut och tvätta händerna i kallt vatten och tog lite frisk luft.

Kan inte förstå varför jag blir så sömnig på eftermiddagarna :S


Men det riktigt skumma var när jag kom hem...

Först träffa jag pappa (som cyklade från motsattriktning), och han kände inte igen mig!

När han kom hem fråga han om det var jag som hade hälsat på honom idag vid tretiden...

Seriöst?


Senare när jag satte mig tillrätta på mitt blommiga golv med läxor...

SÅ SOMNA JAG!

Jag sov i 4 timmar...

Är jag verkligen så borta?


Jag ska sova tidigt ikväll, då kanske morgondagen blir normal...


Hade fått ett roligt sms av Richard efter klockan fyra där det stod om jag hade slutat...

Detta kanske inte verkar roligt men det är så att jag alltid sluta efter klockan fem förra året och alla andra slutade före mig. Men i år slutar jag till och med före SMIP (specialutformat industriprogram) killarna :P



Jag älskar mitt schema (och min jacka) :D


Dagens I-landsproblem: Så mycket att göra, så lite tid!


RSS 2.0