Ferrari <33

Jag kan inte fatta att du är så sööt!


Tack för att du ställde upp idag, det hade inte gått utan dig <3


Idag har vart en rollig dag med mycket kreativitet, precis så som jag älskar det!


Det började med att ta hand om alla ettor på skolan tillsammans med Paer.
Det var miljödag för ettorna idag och som den miljönörd man är, så blev man självklart tillfrågad om att ställa upp på ett hörn. Det bästa var att det gav mig den bästa stationen jag kunde ha fått!


Recycling! Det gick ut på att i grupper om tre eller fyra skapa något med tre olika föremål (som kartong, burkar, toapappersrullar osv.).

Jag och Paer "hjälptes åt med att bygga en bil :P


Sen blev det myspys med min Ferrari (eller var det en Eleonor?  Vad var de för bil nu igen (A)).

Du är helt underbar vet du det?

Kan inte fatta hur du kan vara så satans söt!

Tack för allt <3<3<3



Dagens I-landsproblem: Måste fortsätta läsa ut tyska boken... Fattar inte så mycket :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: björn







- pär kan du hämta kritor och papper

- jo, okej

- Pär vart har du pappret?

- (A)hej..





vi måste kontrollera att hatten används på lotus(A)?



min räkmacka<3

2008-09-03 @ 21:52:13
Postat av: moi

haha ja, var hade du pappret? :P



haha den ligger ju på IC :P



ferrari<3

2008-09-03 @ 21:58:51

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0