Grattis Rachel :)

Rachel fyller imorgon :) Och jag har fåt den stora äran att få vara med och fira henne :)


Men det finns ett problem :( Jag vet inte vad jag ska ha på mig! Men för en gångs skull så har jag alternativ :P Så här kommer mina 2 alternativ:

Alternativ 1:   

Klänning: svart

Halsband: Pearls for Girls 

    

 Klänning: samma

Halsband: snö

Detta tillsammans med en -->  


Alternativ 2:   <-- Fram   <-- bak


Så, hjälp tack (A)


Om ni har andra tips (seriösa tips) så berätta :)


 


kul i skolan

Så kul har vi på fotolektionen  :P
Eller hur Amanda :P

   

haha :P





 


Party like a rockstar :)

Ok, 5 april 2008 :) Var du inte där, synd för dig! Vi drack, några för mycket, vi dansa, dansa överallt ;) och vi var snygga och många!


Fullt ös hela natten, bäst av allt alla hade kul :)


Det började med att vi åkte till lokalen kl 15.00 för att fixa i ordning allt och med hjälp av 3 söta killar och Midz och Sally så lyckades vi fixa allt.


En snabbis hem för att byta om, gjorde mig "fin" så att jag skulle passa in i nattens tema. Blev klar lagom till de att Frida kom. Vi gjorde sällskap till lokalen där Mattiz väntade med 2 gulliga tjejer och nu 4 söta killar, varav 2 av dem höll på att byta om till skjorta :)


Sen var det dags för förfest, då fick jag "lära mig" ett danssteg, blev dock utskrattad av Mattiz... Så det gick inte att ta det seriöst :P


Vid 20.15 började det droppa in folk :) DÅ byttes den rockiga musiken ut mot "love making" som han så sött kallade det :P (va många bitches du hade den kvällen :P).


Någon gång i mitten så fick jag en rolig kommentar från en oväntad person, helt från ingenstans! Ett gäng av mina kompisar stod ute och tog luft, då jag kom ut för att göra dem sällskap. Då händer detta:


Rachel: "du måste hänga med ut nästa helg!"
Jag: "jaaa, på lördag" *ler stort*
Johanna (Rachels kompis): "ja, då kan du se till att vi blir bjudna på drinkar..." *ser på mig och ler*
Frida: "Ja, Nour blir alltid bjuden på drinkar!" *kramar mig bakifrån och ler störst*
Jag: *förvirrad*
Viktor och alla andra som var där: *nickar instämmande*
Jag: *förvirrad*


Blir jag alltid bjuden på drinkar? :) Detta måste prövas! På lördag då ska vi testa "allas" teori :P


Kvällen fortsätter...


Sandra och Mirella frågar om de får dansa på ett bord, självklart får dem det! :) detta slutar med att vi (moi, Carro W., Amanda, Malin och Jessica (typ nyårs flickorna :P))också kommer upp på ett par bord ett par gånger :) Ja, ska man festa så ska man göra det ordentligt! Party like a rockstar!


Mellan 22.00 och 23.00 så kom champagnen fram :)(som vanlig har pappa ett utmärkt smak för sånt här, tack babi). Men eftersom jag suger på att öppna allt som har en kork, så fick jag hjälp av Dag och Fredrik (tack killar <3). Självklart så började det spruta champagne överallt (på mig), eftersom jag hade råkat skaka flaskan under mina värdelösa försök att få bort korken! När korken är borta händer detta:


Carro W. och Mattiz skriker åt mig att jag ska dricka ("drick, drick, drick), så jag gör som mina barndomsvänner säger för att få tyst på dem (:P), vilket inte var så smart då det fortfarande sprutade champagne. Detta ledde till att jag fick min första kallsup i champagne, la dolce vita :P

Flaskan går runt tills det inte finns mycket kvar och då (som räddaren i nöden) dyker Jägerboy upp!
Killen från nyår, han ler stort och jag blir överlycklig! "JÄGER" skriker jag åt honom, "JÄGER" skriker han tillbaka och räcker med ett stort leende över en fickplunta :) Pär (som visade sig vara hans kusin :O) tittar på oss och säger något med "fy...Gift" medans han skakar på huvudet.


Det roliga fortsätter och innan midnatt så stänger söta Adam (bra jobbat Mattiz <3) av musiken och så börjar alla sjunga (eller ja, skrika) för mig :)


Det kom lite oväntat folk som jag inte trodde skulle komma, som Hannes :)
Juste, det påminner mig om en sak! Mattiz, du drack upp min gröna X-cider, den som låg mellan Frida och Hannes! :P Fast det gör inget, för jag tänker dricka upp din Champagne den 24 april! :P


Tack alla som var med, tack för drinkarna, tack för danserna, tack för alla glada ansikten, tack för presenterna men bäst av allt tack för att just du var där!

Ni gjorde kvällen speciell <3


         

det kommer fler bilder sen :P


Dagens I-landsproblem:  Det regnar ju aldrig! Hur ska jag kunna inviga mitt röda paraply? Tips någon?


Party like a rockstar ;)

det finns bilder om någon vill se :P

Ibland...

Ibland blir man överraskad... som när en kär vän kommer på besök bara sådär, eller som när någon bara springer fram till en och kramar en, eller som när någon man trodde hade glömt bort en skickar ens favoritlåt och ber en lyssna... Ja, ibland blir man överraskad...


Men det finns bara en sak att säga:


Du som kom hem till mig utan att ens ringa först, Tack, du är guldvärd!


Du som sprang tre meter för att få ge mig en kram, tack, du är min solstråle <3


Du som skickade min favoritlåt... du är ett bra minne hoppas det blir mer än så...






Gör något värdefullt, få någon att må bra!



Dagens I-lands problem: jag har inga skor till lördag :(


RSS 2.0