tillbaka till då allt var mörkt

"Så kom igen då med allt du har o lappa ihop mig bäst du kan..."


Funderar på att sova med Ipoden inatt... Klarar inte av tystnaden.

Den känns så tjock, så kvävande...


"Om man följer ritningen på din handled så vet man vart man ska skära", är du säker på det?

Du borde inte tänka på sådant...


Precis när solen börja titta fram så drog molnen in på nytt. Det är som om att de regnar varje dag... Även fast jag tycker om regn så är detta inte sådant regn som man kan tänka sig att stå under eller dansa i eller bara skölja bort allt med. Detta är sådant regn som man var rädd för när man var liten...


Undra om solen kommer att skina på riktigt igen... Någonsin?


"Vad jag bryr mig om nu..."


Jag klarar mig... Det gör jag alltid!


seriöst du är för söt <3

Ichigo säger:

synd bara att han var så opraktisk

Be My Escape säger:

vadå opraktisk?

Ichigo säger:

han har ingen utbildnin

Ichigo säger:

gymnaise bara

Be My Escape säger:

hahahahahahahahahahaha

Be My Escape säger:

LOL

Be My Escape säger:

är man opraktisk då?

Ichigo säger:

aa för mig

Ichigo säger:

vill ha ngn med framtid!

Be My Escape säger:

hahaha

Be My Escape säger:
sötsötsöt du är

Ichigo säger:
aa jag vet :(


You don't know how much it hurts when you fall asleep in my arms

Vilken ***** **** dag!!!!!


Jag orkar inte med den här dagen, eller veckan! Kan den inte bara ta slut?


Allt blir bara så fel, orkar inte vara glad när jag känner att min värld håller på att gå i bitar, orkar inte stå där och låtsas att jag bryr mig när det enda jag vill är att springa så långt bort det bara går, orkar inte se på alla när allt är som det är!


Jag vill inte att det ska vara så här mer. Jag vill inte att det ska vara som det är...


Jag vill bara komma bort, till den trygga miljön där allt bara står still, där jag aldrig behövt bry mig om vad andra tycker eller säger bakom ens rygg. Där några rader med musik för allt så lätt så fritt så enkelt! Där vi dansade på taket bara för att!


Jag vill ditt vi en gång flydde för att slippa verkligheten. Jag vill ditt ingen känner mig, inga fördomar inga krav!


Jag vill sova på golvet i ditt rum och prata om hur allt alla säger är värdelöst och att vi en vacker dag kommer att bo så långt från allt att vi inte ens behöver skicka träd med posten.


Jag vill ditt nu.


För jag vill sväva mellan drömmar som aldrig kommer att slå in och ligger bland växter som aldrig kommer att få växa.


Jag vill ditt. 


Dagens I-landsproblem: Det finns inga bullar kvar!


jag vill ha tillbaka den tiden...



Out in the fields
Where the farmers grow bread
When called for the meals
They took for the shed
Then dark came to fall
And silence was all
A beauty shone bright
Surrounded by light

c'mon now;

I fell in love with an Alien
Fell in love with her eyes
Fell in love with an Alien
I'm telling you no disguise
I'm in love with an Alien
I'm in love with her eyes
I'm in love with an Alien
I'm telling you no disguise

She came looking out babe
for a Romeo ‘caus
She ain't looking out babe
for a homeboy
I fell in love with an Alien
I'm in love with her eyes
I'm in love with an Alien
I'm telling you no disguise

The moon went to bed
The sun growing red
A scarecrow appeared
And chased her in fear
She send me her love
Her love to me
And then we did grow
A big family

c'mon now;

Fell in love with an Alien
Fell in love with her eyes
Fell in love with an Alien
I'm telling you no disguise
I'm in love with an Alien
I'm in love with her eyes
I'm in love with an Alien
I'm telling you no disguise

She came looking out babe
for a Romeo ‘caus
She ain't looking out babe
for a homeboy

Fell in love with an Alien
Fell in love with her eyes
Fell in love with an Alien
I'm telling you no disguise
I'm in love with an Alien
I'm in love with her eyes
I'm in love with an Alien
I'm telling you no disguise

6års nostalgi!

Kollade runt på youtube och hittade låtar som man dansade till på 6års. Låtar som man koreograferade danser till och sedan tvingade alla att titta på!


När man ser videorna och hör texten så är det inte undra på att vi är som vi är idag :P

Eller vad säger ni flickor :P


Här är några av dem:







 


 



 Det finns hur många som hälst!! Men man kan lugnt säga att de... ööö... Låt oss kalla det för vuxentext var de låtar som lockade oss mest! För hur annars skulle man dansa med linnet knutet så att magen visades?


Jag hatar sjukdomar

Jag hatar sjukhus

Jag hatar läkare

Jag hatar cancer...


(s)lampa sökes :P

"I'm gonna tell the world you're a dirty little girl

Someone grab that bitch by the ears....lalaaalaa"

Om du är på så är jag under (A) HAHAHA
Vad säger man min kära rödtott, girls just wanna have fun :P


is och eld är inget för mig att leka med

Mu! Muu mu mu? Hahaha, skoja bara :P


Var med J idag, lyckades choka en bror på köpet :D (yeey)


Men så klart så kan inte det underbara hålla för länge, det funkar inte så i min värld nämligen... Kom hem till andra hemska nyheten (inom 3 dagar). Nu ligger människan på sjukhuset och ska opereras... Hela ens värld går i bitar, man vet inte vad man ska göra eller var man ska vända sig.


Allt blir alltid så fel...


Frukt eller socker... Varför inte dricka? Det har ändå samma effekt...



Nee, en gladnyhet! Ooo!! Träffade Eiii-lääään (aka Eilert) och han gav mig värsta bamsekramen :D

Kom på att jag hade saknat han! Han har juh ändå varit en av de lärare som man alltid skoja med och som hjälpte en när man tyckte att allt var ett hopplöst fall! Varför går alltid fel lärare i pension?


Frukt eller socker?


You are young and so am I
And this is wrong
But who am I to judge?
You feel like heaven when we touch
I guess for me this is enough

We're one mistake from being together
But let's not ask why it's not right
You won't be seventeen forever
And we can get away with this tonight


när idag blir igår

(Lalalalalala
Lalalalalalalalala)

In the game of love
It takes all you got
Just to keep it moving up
Don't you wanna reach the top
But heaven seems such a crazy dream
If your heart has room for doubt
You're neither in you're neither out

99 1/2 it just won't do
You gotta give me all of you
Not asking too much of a heart that's true
So tell me...

Chorus
What's the name of the game that we are playing
Boy whenever I think that we are winning
Then you roll the dice take a slide
Right back to the one from 99

Is it gonna go on like this forever
Are we gonna to take that last step together
Going round and round and up and down
Feels just like snakes and ladders

Baby don't it feel like a carousel
Where all the world is rushing by
But when it stops you realize
That you're right back where you started at
I need a little more than that
It time for us to face the facts

Whether to be or not to be
That is the question so it seems
We're going nowhere in between
So tell me...

Chorus
What's the name of the game that we are playing
Boy whenever I think that we are winning
Then you roll the dice take a slide
Right back to the one from 99

Is it gonna go on like this forever
Are we gonna to take that last step together
Going round and round and up and down
Feels just like snakes and ladders


Don't wanna play this game nomore
I wanna know right now for sure
What am I giving my heart for
Baby I need a little more
Don't leave me hanging on a string
Now that I gave you everything


Not when I play to win
Snakes and ladders

Chorus (2x)
What's the name of the game that we are playing
Boy whenever I think that we are winning
Then you roll the dice take a slide
Right back to the one from 99

Is it gonna go on like this forever
Are we gonna to take that last step together
Going round and round and up and down
Feels just like snakes and ladders


(Lalalalalala
Lalalalalalalalala)

bara för att ^^

Jag skulle inte banga här inte ^^
Men du sa att jag fick (A) :P

 



 








 
Listan är lååååååååång :P

när jag var 17 år...

You are young and so am I.
And this is wrong, but who am I to judge
You feel like heaven when we touch
I guess for me this is enough

We're one mistake from being together
But let's not ask why it's not right
You won't be seventeen forever
And we can get away with this tonight

You are young and I am scared
You're wise beyond your years, but I don't care
And I can feel your heartbeat
You know exactly where to take me

We're one mistake from being together
But let's not ask why it's not right
You won't be seventeen forever
And we can get away with this tonight

ooh ooh ooh ooh
ooh ooh ooh ooh

Will you remember me
You ask me as I leave
Remember what I said
Oh how could I, oh how could I forget

We're one mistake from being together
But let's not ask why it's not right
You won't be seventeen forever
And we can get away with this tonight

We're one mistake from being together
But let's not ask why it's not right
You won't be seventeen forever
And we can get away with this tonight

One mistake from being together
But let's not ask why it's not right
You won't be seventeen forever
And we can get away with this tonight

ooh ooh, ooh ooh
ooh ooh, ooh ooh
ooh ooh, ooh ooh

epic fail

Jag är trasig. Jag är förstörd. Jag är fail.


Jag har sabbat hela min helg genom att sova bort den. Men vad ska jag göra? Får knappt sova på vardagarna... Alltid något som ska vara klart, alltid något som ska göras.


Men vad är detta? Jag brukar inte sova så mycket som jag gjort... Hela lördagen och halva söndagen... BORTA!


Tur att jag blev väckt av J! Annars hade jag blivit ledsen...


Dagens I-landsproblem: Jag vill ha en sån där robot som kan städa och allt!


the sweet smell of payback

Vad ska jag göra nu då... Jag slavar till allt så in i (ja, sätt in ett passande ord själv)!


Jag måste lära mig ha kontroll över saker jag inte kan göra något åt.

Ni vet situationer som man själv sätter dig i men som man säger till alla andra att det inte var ens fel, utan att "det bara blev så".


Men jag är väll expert på sånt där! Fattar inte hur jag lyckas, någon som vet?


Men å andra sidan... Vad tjänar man på att inte göra det?


Ett tråkigt liv i hus med två ungar, Volvo och så vovve... Skulle inte tro det va!


Jag vill inte ha ett grått liv! Jag vill ha starka färger som skriker, syns och exploderar!

Jag vill ha det där oväntade, spänningen, rysningarna och så adrenalinkickarna!


Jag vill stå på kanten av en brygga och hoppa, jag vill slänga mig från ett flygplan, jag vill stå på gränsen mellan liv och död och skratta!


Jag vill falla och krossa... Falla och krossa...


Jag vill allt det där du inte vågar. Jag vill se ditt ansiktsuttryck varje gång en ny färg dyker upp. Jag vill krossa dig! För jag vill vinna varje gång...


everything was just a game





1, 2, 3, 4
Ooh ohh ohh
Yeah yeah yeah
Hey


If loving you is easy,
Playing by the rules,
But you said love taste so much better when it's cruel
To you everything was just a game,
Yeah you played me good,
But i want you, i want you, i want you,
So much more than i should,

Yes i do.


I've got my hands up so take your aim,
Yeah i'm ready,
There's nothing that we can't go through,
Oh it hit me like a steal freight train,
When you left me,
And nothing ever hurt like you,
Nothing ever hurt like you.


I was naive and wide eyed,
But you made me see,
That you don't get to taste the honey,
Without the sting of a bee,
No you don't.


Yes you stung me good,
Oh yeah you dug in deep,
But i'll take, i'll take it, i'll take it
Till i'm down on my knees.


I've got my hands up so take your aim,
Yeah i'm ready,
There's nothing that we can't go through,
Walk a thousend miles on broken glass,
It wont stop me,
From making my way back to you,
It's not real till you feel the pain,
And nothing ever hurt like you,
Nothing ever hurt like you.


Oh everything was just a game,
Yeah you played me good,
But i want you, i want you, i want you,
I want you, i want you.

I've got my hands up so take your aim,
Yeah i'm ready,

There's nothing that we can't go through,
Walk a thousend miles on broken glass,
It wont stop me,
From making my way back to you,
It's not real till you feel the pain,
And nothing ever hurt like you,
Nothing ever hurt like you


the truth hurts




Let me hold you
For the last time
It's the last chance to feel again
But you broke me
Now I can't feel anything

When I love you,
It's so untrue
I can't even convince myself
When I'm speaking,
It's the voice of someone else

Oh it tears me up
I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real

Oh the truth hurts
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before

Oh what are we doing
We are turning into dust
Playing house in the ruins of us

Running back through the fire
When there's nothing left to save
It's like chasing the very last train when it's too late

Oh it tears me up
I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell something that ain't real

Well the truth hurts,
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before

But we're running through the fire
When there's nothing left to save
It's like chasing the very last train
When we both know it's too late (too late)

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I cant tell you something that ain't real

Well truth hurts,
And lies worse
How can I give anymore
When I love you a little less than before


Let me hold you for the last time
It's the last chance to feel again

virrpannan

" ...du bryr dig om fler på en dag än vad 10 killar skulle ha koll på under ett år."

Söt du är ^^ Tack =)

say yes...


Snälla in och titta!!!

Gentlemannen

hahaha

allt har en mening, inget är meningslöst

Breathe you out
Breathe you in
You keep coming back to tell me
you're the one who could have been
and my eyes see it all so clear
It was long ago and far away but it never disappears
I try to put it in the past
Hold on to myself and don't look back

I don't wanna dream about
All the things that never were
Maybe I can live without
When I'm out from under
I don't wanna feel the pain
What good would it do me now
I'll get it all figured out
When I'm out from under


So let me go
Just let me fly away

Let me feel the space between us growing deeper
And much darker every day
Watch me now and I'll be someone new
My heart will be unbroken
It will open up for everyone but you
Even when I cross the line
It's like a lie I've told a thousand times

I don't wanna dream about
All the things that never were
Maybe I can live without
When I'm out from under
I don't wanna feel the pain
What good would it do me now
I'll get it all figured out
When I'm out from under

And part of me still believes
When you say you're gonna stick around
And part of me still believes
We can find a way to work it out
But I know that we tried everything we could try
So let's just say goodbye
Forever

I don't wanna dream about
All the things that never were
Maybe I can live without
When I'm out from under
I don't wanna feel the pain
What good would it do me now
I'll get it all figured out
When I'm out from under

I don't wanna dream about
All the things that never were
Maybe I can live without
When I'm out from under
I don't wanna feel the pain
What good would it do me now
I'll get it all figured out
When I'm out from under
When I'm out from under

OMG

Hon har gjort det omöjliga!!! In och titta... blattenkollarfilm


när jag ska sova vill jag lyssna på musik!!!

"L-O-V-E" Joss Stone
"Right To Be Wrong" Joss Stone
"More You Understand" Howie day
"Brace Yourself" Howie day
"Perfect Time Of Day" Howie day
"Collide" Howie day
"You & A Promise" Howie day
"Somewhere over the Rainbow" Israel Kamakawiwo'ole
"Iris" Goo Goo Dolls
"fools in love" Inara George (eller nåt...)
"Hey there Delilah" plain white T's
"Lost without U" Robin Thicke
"cheers darling" Demien Rice
"eyes on fire" blue foundation


(så kanske någon mer som jag inte kommer på nu...)

allt är möjligt, när inget är omöjligt

Det har varit en märklig dag idag...

Det blev inte som jag hade planerat, men det blev bra ändå!


Han göra massa saker som jag inte skulle göra egentligen, utan roliga saker som jag kände för :)


Så läxorna har inte minskat i antal utan ökat :(

Men får ta någon helg där jag jobbar sönder, gör klart allt, låser in mig på mitt rum eller något sånt...


Jag kommer såå dö innan studenten!


Men har lärt mig massa nytt idag, eller ja... Vi ska inte gå på det än, det är mycket som är oklart och suddigt just nu...


Vad som än händer så är det inte mitt fel (A)


Dagens I-landsproblem: Palla gråta på bio! Pinsamt ju!


går under...


TYST

JAG ORKAR INTE!!!


Novastar goes diktator

Hmm, har funderat på en sak som J sa...


För det låter rätt coolt när man tänker på det!


Ok, är ni mer?


Tänker mig som diktator... :D Vad säger ni? Skulle jag passa som det? Eller skulle jag sabba allt? För alla vet att jag är bäst på att får folk att göra det dem ska när de ska göra det...


Fast sen har vi själva grejen med att vara diktator... Man måste ju ha en tanke på vad man ska införa... För alla stora diktatorer (?) hade något de är kända för!


Men vad är min grej?  


Jag vill ju bara bestämma och få som jag vill...


Dagen I-landsproblem: Jag hitta mina converse men det var en sten i dem och den fick jag trampa på hela vägen till skolan!!!


time to go...

Jag funderar på att lägga ut min kalender på bloggen, så att folk kan boka mig efter vilka dagar jag har ledigt och efter deras scheman!


Eller så skaffar jag en sekreterare som sköter min kalender åt mig!

För nu börjar det gå åt skogen för mig och min kalender!

Jag har dubbel bokat nästan varenda dag...


Jag blir trött på detta, varför finns det inte mer dagar på veckan? Varför finns det inte fler timmar på dygnet?


Viste ni att man i genomsnitt sover halva sitt liv? (Ej fakta eller vetenskapligtbevisat)

För det känns som om man sovit halva sitt liv!  


Jag vill inte gå lägga mig på natten... Men jag vill heller inte gå upp på morgonen...

Kompromiss? Någon som kan hjälpa mig här?


Måste i varje fall sova innan klockan 00.00 ikväll...


Behöver det tydligen...

Maybe it's time to go?
Maybe it's time we went?
You're making a spectacle
Maybe it's time we left?

I don't wanna spoil your night
I don't wanna hurt your pride
Maybe it's time to fly
Maybe it's time?

Maybe it's time to go?
Maybe it's time?

i must have done something right ^^

Hur kan man vara så söt, snäll och kille på samma gång?

Killar ska juh bara kunna göra en sak åt gången...


Eller har jag fel?


Äh, ven bryr sig!!!  Människan är hur söt och snäll som helst!


Om det krävs så många för att inse vad det är man söker så kan jag gärna tillåta det nya smeknamnet som AL kallade mig för idag! För det är juh nästan en komplimang :P


Jag är nöjd med min fika idag... Fast den där tavlan fick lite för många blickar för min smak (du ska få den när du fyller!) :P


Men sött var det att få sällskap i mörkret, fast än vi nästan inte ens kom in!


Och så klart så faller jag i första bästa trapp!


(Få se om du läser detta på morgonen eller på kvällen :P)


idiot :P




When he was seeing her
You could see he had his doubts
And now he's missing her
Because he knows he's missing out
Now it's haunting him
The memories like a ghost
He's so terrified
Cause no one else even comes close


He's a guy that you should feel sorry for
He had the world but he thought that he wanted more
I owe it all to the mistake that he made back then
I owe it all to my girl's ex-boyfriend

So then, along comes me,
This undeserving mess (undeserving mess)
Who would believe my life
Would be so blessed (life would be so blessed)
Two years ago
He left all that debris (left all that debris)
Who would of known
It would be everything I need

He's a guy that you should feel sorry for
He had the world but he thought that he wanted more
I owe it all to the mistake that he made back then
I owe it all to my girl's ex-boyfriend

If it wasn't for him
I would still be searching
If it wasn't for him
I wouldn't know my best friend
If it wasn't for him
He would be able to see
If it wasn't for him
He would be as happy as me

She and I settled down you can bet
That he is going to have to settle for less
He's someone that I would hate to be
I got the girl and he's left with just the memory.

He's a guy that you should feel sorry for
He had the world but he thought that he wanted more
I owe it all to the mistake that he made back then
I owe it all to my girl's ex-boyfriend

If it wasn't for him
I would still be searching
If it wasn't for him
I wouldn't know my best friend
If it wasn't for him
He would be able to see
If it wasn't for him
He would be as happy as me


(Eller vad säger du, Tovan?)

okeeej?!

Ok, idag hinner jag blogga en snabbis! Innan jag måste göra klart PA (projektarbetet) och så min matte E (!!!) läxa. Kan ni tänka er mig läsa matte E? Jag slog i huvudet när jag var liten, kröp under en säng...


Så, nu kan jag äntligen blogga om min lektion i "Alternativ Medicin". Helt sjukt säger jag bara!


Så det hela började med att jag (på grund av en lärare) kommer 5 minuter för sent till lektionen. Jag knackar på som den artiga människan ((A)) jag är och väntar på att någon ska öppna dörren. (Viste inte om vi skulle vara i det klassrummet eller ett annat, för det stod två olika salar på schemat...) Dörren öppnas och jag möts av en äldre kvinna, ett ner släkt klassrum och PANFLÖJT!


Jag hamnar i chock...


Men som tur är lyckas jag stamma fram: "Ä-ä-är det här alternativ medicin ska vara?"  


Hon ler mot mig och släpper in mig och sen försvinner hon (typ), jag tittar runt i klassrummet helt förvirrad utan att veta om jag ska in och sätta mig eller stå kvar och springa därifrån så fort alla slutat stirra på mig...


När jag sätter mig så ser jag att några sitter och fyller i ett papper, jag (som den naturaren jag är) räcker upp handen och frågar om jag också kan få ett. Då plötsligt parar hon ihop mig med någon annan i klassen och slänger ett papper till mig! jag tar detta självklart som ett tecken på att hon inte gillade att jag kom för sent, så jag räcker upp handen igen och ber om ursäkt för att jag kommit för sent...  


Sedan börjar själva genomgången av kursen... Det är nu det blir stört!


Plötsligt står hon och säger att naturvetenskapen är en bluff och att "de kunniga" påstår sig kunna massa saker när de egentligen inte kan ett skit! (Observera att allt detta är med mina egna ord då jag inte har så bra minne att jag kan citera henne!)


Detta pågår ett tag innan de som läser naturvetenskapsinriktade program började protestera, då säger hon helt plötsligt att det är dags att dela ut böcker och de som tycker att denna kurs verkar vara skum kan gå när lektionen är slut och behöver då inte ta en bok (?!?!).


Men det riktigt sjuka var att efter att hon klagat på den naturvetenskapliga synen, så berättar hon att vi kommer få besök av någon som kan tala med andra och tyda drömmar! Så att ha kontakt med spöken är helt ok men att bevisa något med fakta är en bluff...


Undra hur det kommer gå för mig på dessa lektioner...


dance dance




 


lyssna... eller läs...


Like My Own Personal Brand Of Heroin

Jag är som en missbrukare! Varje gång jag är ur ett beroende så faller jag för ett annat!


Vad är det för fel på mig?


Jag vill inte vara så här... Måste dock medge att det är underbart och otroligt kul!


Det är som en kick, man blir berusad, förtrollad och underbart tillfredställd!

Men sakta men säker så faller man, man fastnar, man försöker ta sig ut, man gör allt för att ta sig ut...


När man väll lyckats och tror att det är över, så blir man lättad. Men oj vad fel man har!

För plötsligt så dyker nästa drog upp och man är fast igen!


Denna onda cirkel blir man aldrig av med!


Men vad ska man säga... När man tycker om något så mycket så vill man nog oftast inte ta sig ut ur det... I'm in L-O-V-E with IT!


ohno

Jag tror att jag har slarvat till det...

Men ni vet hur jag är... Beroende, omedveten och lost!


Har fåt höra en sak som fått min nyfikna sida att vakna upp och det känns som om jag kommer att strula till det ordentligt för mig och personen i frågan...


Sen så har vi... öö... Ja, men det är så fel! Känner mig elak, har dåligt samvete och vill göra något åt det men vet inte vad eller hur!


Känns som om jag dra till mig alla problem, som en magnet!

Kan inte någon neutralisera mig? Snälla...


we are Six Feet Under The Stars

En sommarnattsdröm...

Jäger, vodka, cider och så vin...

En stjärnklar natt, en mjuk filt under och en varm filt över och så klart något att mumsa på...

En underbar sommarnattsdröm...


Några år senare har jag funderat på om det var en dröm? Eller pekade du verkligen ut mars? Visade du mig lilla björnen? Blandade jag ihop allt?


Vad hände egentligen? Varför låg vi inte kvar där för alltid? Två bästa vänner som somnade Six Feet Under the Stars...  


Ibland undrar jag om det kommer bli så igen... Eller om allt verkligen var en dröm?


Saknar min bästa vän...


"Vi ska hoppa från Eiffeltornet! Sen ska vi måla den i alla tänkbara färger innan vi drar till London för att ställa om Bigben så att den går en timme för sent! Parters in crime för alltid..."  


nejnej

Jag tänker inte blogga om igår! Så de så!


För det här är min blogg och jag tänker inte blogga om igår!


Ett stort och mäktigt träd dedicerat till dig och mig

"Hej"

"hej..."

"Jo, jag tänkte bara berätta att jag har planterat ett träd... i ditt namn..."

"VA? Har du?"

"Mmm... God jul, vet att det är lite sent men... ja..."



Söt du är! Tack <33


denial

Down to you,
You're pushing and pulling me down to you.
But I don't know what I,
Now when I caught myself, I had to stop myself.
I'm saying something that I should have never thought.
Now when I caught myself, I had to stop myself.
From saying something that I should have never thought of you, of you.

You're pushing and pulling me down to you,
But I don't know what I want,
No I don't know what I want.

You got it, you got it,
Some kind of magic.
Hypnotic, hypnotic,
You're leaving me breathless.
I hate this, I hate this,
You're not the one I believe in.
With God as my witness.

Now when I caught myself, I had to stop myself,
I'm saying something that I should have never thought.
Now when I caught myself, I had to stop myself,
From saying something that I should have never thought of you, of you.

You're pushing and pulling me down to you.
But I don't know what I want.
No I don't know what I want.

Don't know what I want.
But I know it's not you.
Keep pushing and pulling me down,
But I know in my heart it's not you.

Now when I caught myself, I had to stop myself,
From saying something that I should have never thought.
Now when I caught myself, I had to stop myself,
From saying something that I should have never thought of you.
I knew, I know in my heart it's not you.
I know but now I know what I want, I want, I want,
Oh no, I should have never thought.

en bild säger mer än 1000 ord...

tack <33

Last chance for one last dance

Jag känner mig lite lost just nu...


Det händer så mycket saker hela tiden. Det känns som om jag inte hinner med riktigt. Men samtidigt så vill jag ta ledigt från allt och bara vara... Det känns nämligen som om jag behöver lite tid till mig själv...


Funderar på att göra något, kanske ha en "spa" - dag och sen sola lite... Vet dock att jag har bokat fröken Öhman (om hon kommer ihåg det vet jag inte!) :D


Jag vill ta de lugnt! Men tror inte att jag kommer få en lugnstund fören efter studenten (om jag har tur...)  


Ne, nu ska jag sova lite innan jag måste gå upp för att göra min speciella hemliga varma choklad! Sen tänker jag ha med det till skolan imorgon, för att det är onaturligt kallt ute! Vem vet, ny istid på G?


Verkligen inte min årstid...


...and you never said that you want to save someone like me...

Too alarming now to talk about
Take your pictures down and shake it out
Truth or consequence, say it aloud
Use that evidence, race it around

There goes my hero
Watch him as he goes
There goes my hero
He's ordinary

Don't the best of them bleed it out
While the rest of them peter out
Truth or consequence, say it aloud
Use that evidence, race it around

There goes my hero
Watch him as he goes
There goes my hero
He's ordinary

Kudos my hero leaving all the best
You know my hero, the one that's on

There goes my hero
Watch him as he goes
There goes my hero
He's ordinary

There goes my hero
Watch him as he goes
There goes my hero
He's ordinary

21.21

"Han gillar när du tittar på honom"  (?!!!?) 


En resa på tusen mil börjar med ett steg…

Det är något alvarligt fel på mig!


Jag går runt och bär på din lukt... Då menar jag bokstavligen talat! Jag bär nämligen runt på prover av din parfym... Som jag plockar fram då och då, extrem lycka...


Jag börjar bli knäppare nu... Varför måste du bo så långt borta? Flytta hitt, snälla (*lägger huvudet på sned och visar valp ögonen*) (A)


Men vi ses snart, eller hur? För du lova...  


Saknaden blir för stor i min lilla värld, den omringar mig och stänger ut allt annat. Det enda som finns är jag och en tågtur som känns som flera år...  


Saknar, saknar, saknar...


Tankar från botten av en flaska

De senaste 48 timmarna har jag sovit sammanlagt 12 timmar, vilket i min värld är alldeles för lite!


Men så går det när man har 48 timmar på sig att träffa all släkt, ta en runda på Wiens gator och sen så klart, äta massa mat! Men det har varit otroligt roligt, på sitt sjuka sätt...


Nu återstår ca 5 månader hårt arbete och sen är det över. Inge mer trygg skolmiljö, inge mer barndom... För det är efter gymnasiet (vad jag har för mig) som man börjar säga "det var bättre förr när man bara sprang omkring och lekte...", eller?


Men det sjuka är att nästa år kommer jag inte vara tonåring längre, jag kommer ha nått den där åldern då folk har massa förväntningar på att man ska vara ansvarsfull och "vuxen"...


Jag som bestämde mig för att aldrig bli vuxen...


Men har tyvärr ingen val längre... Valen är väll på jakt eller något...



2009... Ne, nu får det räcka, börjar bli sentimental!

(ps. jag är hemma nu!)


sent, men bättre än aldrig (A)

GOTT NYTT OR :D

RSS 2.0