"Trodde aldrig att Eskilstuna var så vackert!"

Kusinen kom över idag.


Vi prata om högskolan (vill plugga de han pluggar) och om lägenheter. Han hade med sig massa information om olika nybyggda lägenheter i stan.

Otrolig design och arkitektur!

Om någon funderar på att flytta, så vore det dumt att inte ta en titt på någon av dessa lägenheter!


Skulle till och med tänka mig att bo kvar här, bara jag fick bo i en av dem.


Sen blev det plugg, plugg och plugg :(


Faktum är att jag pluggar fortfarande!

Trevligt avslut på helgen...


Men har kortat ner listan till fysik, matte, kemi och svenska...

Eller kortat ner och kortat ner... Har bara tagit bort tyskan (tänkte göra den på torsdag eller ja, börja på den).


Till min förvåning upptäckte jag att min Ferrari kan fixa om bloggar :D


Söt du var när du försökte muta mig med chokladdelfiner <3

Men Darling, för dig gör jag det ändå <33



Dagens I-landsproblem: Vill ha riktig helg utan plugg!


Är du en tyst tiger?
Postat av: M i s s D

LÖcka till ucn do it





me RÅ PLUGGA SOM EN ÄKTA NÖRD ävn omdubehöver bin allngher sen kn u ha et nice lördag söndag )

2008-09-07 @ 22:05:54
URL: http://aunexisteamor.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0