dinner with the parents

Ok, då var det över...


Det var riktigt roligt!


Det första som händer är att det inte finns något ställe att köra upp med cykeln...

Så Paers fick bära upp den för en jättebrant trappa med 100 (kändes så...) trappsteg.


Sen kommer vi ditt och jag lämnar över chokladasken som uppskattades.


Det fanns en till människa där! En halvbror som såg så väldigt bekant ut! Har fortfarande inte kommit på varför...


Vi satt i vardagsrummet och väntade på att maten skulle bli klar...


Här pratades det massor, mest om jobb, skolan och så massa skämt!

Riktigt kul, trivdes jättebra :)


Sen blev det mat... JAG SUGER PÅ ATT HÄLLA UPP MAT!

Seriöst, vet inte vad det var med mig! Det gick inte alls att göra det så där fint som jag brukar göra. Det blev typ på ett tjejigt, sätt men ändå!


Riktigt gott var det :D


Efterrätt också! :D Jag älskar efterrätt! Helt ärligt borde det bara finnas efterrätter och inget annat trams som huvudrätt, varmrätt och förrätt...

Värdelöst, man blir ju bara mätt!


Men som Paers sade innan, det var riktigt gott!


Du har verkligen en jättebra familj <33



Det bästa var att jag bara tabba mig ett par gånger :D

Men inget farligt :D


Men på vägen hem var det andra bullar...

Åkte med ett cykellyse (för att inte bli stoppad igen, fick inte på det andra... svårt ju!).

Tappade detta cykellyse så jag fick åka tillbaka en bra bit! Det liksom flög iväg (A)


Men annars gick det bra :D


Sitter med värsta leendet på läpparna just nu, ser ut som en galning!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Dotter Alberta

Tack :)

ja det är jag

2008-09-10 @ 22:06:05
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0