ojoj

Har varit så klumpig den senaste tiden!


Snubblar över mina egna fötter, fastnar med fötterna i sladdar och överallt där det går att fastna, tappar allt jag håller i, går in i folk... Ja, allt möjligt klantigt man kan tänka sig!


Vad beror det på?

Har noll koll på världen runt mig...

Känns som om jag lever i min egen värld (där en viss Ferrari kör runtrunt...)...

Ne, måste börja titta upp och se mig för innan jag gör illa mig ordentligt!


Äh, inget slår idag då jag flög över halva klassrummet och tappa alla böcker, papper och saker över hela golvet!


Vad är det som händer?

Brukar ju inte vara såå klumpig, bara lagom klumpig ju :S


Är du en tyst tiger?
Postat av: Malin

Du har tagit efter Mig :D :D :D

Du vill va som Mig!

Duktig Apa!!

<3

2008-09-06 @ 10:26:09
Postat av: M i s s D

Jag med raring mer än annars puss på dig min käre klumpeduns

2008-09-06 @ 13:25:37
Postat av: björn.

kommer bara bli värre om du tar efter mig :/



runtrunt^^;) <3

2008-09-06 @ 18:28:37

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0