”Du lyser som en sol!”

Ok, 10 minuters paus i väntan på att Håkan ska ringa...


Jag har tänk på en sak.

Varför känner man saker för någon men inte för någon annan?

Varför tycker man om alla olika mycket?


Jag har tänkt massor (vilket kommer naturligt när man läser en bok som man inte förstår!).


Nu ska jag bara skriva om den, sen måste jag göra klart loggboksgrejen och planera på vad jag ska plantera och i vilka burkar/paket.


Glenn och jag har kommit på att vi borde plantera örter för det är miljövänligt så nu ska vi göra det bara för att bevisa det i vårt häfte. Dessa örter ska planteras så miljövanligt som möjligt utan att vi ska behöva lägga ut pengar på material.


Så därför ska jag plantera dem i burkar och förbakningar som tål vatten och som inte förmultnar! Så nu har jag fixat persiljefrön och ska åka iväg med pappa för att skaffa olika frön (bland annat chilifrukter).


Så om du har en konservburk som du ska slänga, GÖR INTE DET! Ge den till mig är du snäll!

Skulle uppskatta det massor :)


Har en liten majsburk i kylen som jag ska plantera persilja i och sen en glasburk som jag ska plantera smörgåskrasse i :)



Ok, nu har Håkan ringt! Och nu ska det skrivas så det bara skriker om det!

Checkpoint om några minuter!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0