Nörd på hög nivå!

Vaknade för tidigt idag...


Det idiotiska var att jag trodde att jag hade försovit mig!

Trodde att det var skola idag...


Men när ja väll fattat att det inte var det, så dog jag på sängen igen...


Några timmar senare av att mamma kom in och började klaga på att det var massa dam överallt. Så fick gå upp och börja vädra samtidigt som jag damma av alla saker. Fattar inte hur jag kan ha så mycket saker...

Borde kanske gå med i "Fluffism" :P


Jag började röja undan på skrivbordet och hittade några tidningar som jag inte läst igenom helt. Så satte mig på golvet med fem nr av hostillustreradvetenskaphost :)

Hittade några väldigt intressanta artiklar som jag började analysera.


Nu ska det väll ätas och sen pluggas...


Precis som jag hade tänkt mig att min lördag skulle bli :(

Hjälp någon?



Dagens I-landsproblem: Jag vill ha badkar!


Är du en tyst tiger?
Postat av: M i s s D

vad skall pluggas?

2008-09-06 @ 13:24:03
Postat av: M i s s D

jag skojas det funka visste

2008-09-06 @ 13:27:07
Postat av: moi

matte (1000 tal)

fysik (måste göra klart allt)

kemi (lab grej och inför prov)

tyska (idiot boken)

svenska (nat prov)

och nåt mer :(

2008-09-06 @ 13:27:31
Postat av: björn

jag har badkar;P

2008-09-06 @ 18:32:11

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0