Sara <3

S: "Vad är meningen med livet? Måste skriva uppsats om det. Vad tycker du är meningen med livet?"

N: "Meningen med mitt liv är att få andra att må bra... Alltså meningen med livet är olik för alla..."

S: "<33 kom till Skåne. Bo hos mig. Jag har madrass :("

N: "Jag vill!"

S: "Wei :D"

N: "... Får jag ta med Ferrari? (A)"

S: "Ja visst :D"

N: "Vad ska jag ha på mig? :S"

S: Jeans och tjocktröja"

N: "Har ingen jag kan ha :( "

S: "Ta gulligt linne, sen söt kofta och typ skinnjacka."

N: "NEEE! Ingen skinnjacka! Går det bra med...?"

S: "Oh ja det blir bra :D"

N: "Var har du varit? :("

S: "Här... :("


Har saknat dig och våra samtal som vi alltid hade...

Sluta ha så mycket för dig och ring mig!

Snart är det dags att skicka julklappar över halva Sverige igen :)

Undra om jag ska skicka mig själv i år...

Men vet vad jag önskar mig...

Ett stort paket levererat med UPS med en söt wannabe danska i!


Kom till mig!!


Är du en tyst tiger?
Postat av: amanda

nemen, hej på dig Nour! JAg visste inte att du hade blogg :P

2008-09-19 @ 12:32:27
URL: http://flickansomtankteformycket.blogg.se/
Postat av: Saraaa

aaw <3 :(

flytta till mig söt :(

jag saknar också dig :'( och alla vara samtal om sex droger och göran persson :(:()L

älskar dig hjärtat <3

2008-09-20 @ 01:03:49
URL: http://blattenkollarfilm.blogg.se/
Postat av: moi

hahaha göran? det var väll fredrik :S





"rebel rebel

bitch bitch

party party

sex sex sex" :P

2008-09-20 @ 16:00:39
Postat av: Saraaa

ne fel.

rebell rebell

party party

sex sex sex

and dont forget the violence

2008-09-20 @ 22:30:22
URL: http://blattenkollarfilm.blogg.se/
Postat av: moi

JAAG VET!

jag tycker bara om den så (A)

<33 xoxo

2008-09-20 @ 23:41:15

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0