Koncentrationssvårigheter

Har pluggat kemi ett bra tag nu...

Fattar fortfarande inte vad det är jag läser!


Det är bokstäver som bildar ord som bildar meningar... Sen då?


Fattar inte hur jag kan läsa 10 sidor och ändå inte veta vad det är jag har läst...


Du hade visst samma problem...


"Hög konstant"...


Och sen har vi det Paers sade idag! Tortyr på hög nivå!


Ok, allihop! Hjälp mig :D

Vad tycker Paer om mest här i världen som är grön, gul och blå?


Snälla berätta detta är tortyr!


Är du en tyst tiger?
Postat av: björn

haha vill du alölt veta va ;)<3

2008-09-09 @ 23:28:47
Postat av: Malin

Kalle anka Choklad? ;D hahahaha

2008-09-10 @ 16:06:23

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0