Eld i hjärtat ger rök i huvudet

Ok, tyskan klar!


Nu är det bara svenskan och PA kvar!


Sen är jag klar för ikväll!


Orkar inte ha allt kvar till helgen för då kommer jag att ha fult upp med fysiken, historia, familjen (ska bort) och så massa annat!


Ne, måste så klart se till att du får en speciell tid du med <33

Du är så underbar du...

Måste berätta det för dig snart...

Vill bara göra rätt den här gången! Det blev så fel sist...


Ne, nu säger jag inte mer!!!


Tänker på hur jag kan få in dig i alla mina läxor och prov!!!


Hur ska jag få dig att smälta in i en värld där allt redan kretsar runt dig!

Behöver en sån där grej som får allt att sluta snurra, så att jag kan få landa på jorden en stund... Vet dock inte om jag vill landa riktigt än...


Tycker om att sväva på mina rosamoln med 1000 fjärilar flygandes genom mig!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0