Döden är roligast bakom låsta dörrar

Skulle plugga massor idag...

Men så blev det inte!


Rolig incident där på slutet dock :P

HAHAHA!


Sen bar det av hemåt, där far väntade...

Klev in genom dörren och får höra detta:


"Varför ser du så skyldig ut? Vad har du gjort nu då? Du har väll inte sprängt laborationssalen idag, när ni byggde en elmotor? DU HAR VÄLL INTE SKRUVAT ISÄR DIN MOBIL IGEN?!"


Vad tror folk om mig?


Pratade med en vän på tele där jag förklarade detta fick detta till svar:

"Men det är den där blicken :P"?!


Äh! Lägg av!


Loggade in på Facebook och fick en trevlig överraskning :)

Du hitta mig på Facebook! Trodde du hade glömt mig...

Men det har du inte! :D



Ne, nu ska det läsas 100 sidor i "Thérèse Raquin" som ska vara klar tills imorgon :(

Och så var det matte D prov också...


Men har en påse saltapinnar så det gör inget (A)

Dagen I-landproblem: Jag vill ha fritid!


Är du en tyst tiger?
Postat av: M i s s D

Jag älskar therese raquin den e så himla bra med alla nerver!!

2008-09-30 @ 00:32:41
URL: http://aunexisteamor.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0