här med får du veckans flopp!

Min far har lagt ner verkstaden, nu får jag klara mig själv! :(


Så jag tänkte ta och vara lite duktig :) Därför plocka jag fram tyska boken (fråga inte hur jag tänkte här).


Förstår inte varför jag läser tyska steg fem!

Fattar ingenting...

Har suttit och läst samma rad sex gånger nu.


Äh, imorgon är en annan dag :)

En mycket roligare dag, ska vara med och hålla i miljödagen :)

Och Paer har lovat att hjälpa till :)


Det har vart en underlig dag idag. Har fått reda på massa saker som jag inte orkar bry mig om. Har gjort pappa sur 3 gånger på ca en timme (en av de gångerna var dock inte mitt fel).

Har ätit dextrosol (heter det så?), så är hyperaktiv. Har sätt på när Stora Klumpen tappat fotfästet och halkat ner för trappen (ni skulle ha sätt henne!). Har även tappat bort min bok och sen hittat den i kylen.


Men i skolan så var det värre!

Började dagen med att jag fick "veckans flopp", därför att jag råkade spilla vatten på Rachel i matsalen (jag skulle gå förbi henne bakom hennes stol där hon satt och åt, så råka jag tappa kniven och skulle fånga den med samma hand, men problemet var att jag även höll mitt vatten i den handen... Ja, ni kan tänka er hur det blev när jag spillde halva mitt glas längst huvudet och ryggen på henne...).


Sen råka jag nästan snubbla på mitt skosnöre när jag sprang upp för trappan med min dator... Jag råkade nästan gå in i en dörr (såg ju inte att den var där :()...

Men det pinsammast av allt var när jag gick in i min lärare i matsalen och när jag råkade skjuta iväg mitt hårband över halva klassrummet 2 minuter efter det att jag kommit 10 minuter för sent...


Var inte riktigt mig själv idag...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0