Surdag

Idag är det den 11 september...


Vilket märktest i media...


Det ironiska var att det var något skumt med alla! För alla hade otroliga humörsvängningar!

Helt otroligt hur alla gick från super glada till arga på 2 sekunder!


Nee... Behöver ha positiv energi...


Så detta år inföll den 11 september på en torsdag. Jag älskar mina torsdagar! Det börjar med sovmorgon till klockan 10.00 och sen slutar jag för dagen klockan 14.15.


Har dessutom bara två lektioner!


Eftersom jag inte har något plugg idag så passade jag på att gå på stan. Väntade på Malin i evigheter...


Träffade på Jensen, som fick hjälpa mig leta efter fjärilar :)

Vi hittade två stycken efter mycket möda...


 <-- hahaha


Köpte sedan en liten grej till Paers för att han är så söt <33


 Blev irriterad på stan så drog till Eskil, men visste inte vart jag skulle så stod och kolla på alla hus...

Då kom Noemi som en räddande ängel!

Några minuter senare kom Richard och Donia.


Vi drog vidare till Wayne's men hamnade på McDonald's...

Vilket inte gjorde något då vi fick moffa massa mat :D:D:D


Älskar mat!


När det var dags att gå hem så började vi dansa balett av någon skum anledning...


Haha, det var såå kul när Donia försökte tvinga Richard att dansa balett :P




Paers kom, fick sin sak och sen var jag tvungen att åka hem...


Så nu sitter jag här med världens huvudverk :(

Har haft det nästan hela dagen... :(


Skum dag...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0