get smart

Bio, bio!


Hade as kul!


Det började med massa pomfritt och en mellan Cola!

Älskar pomfritt! Kan leva på det om jag fick...


Sen drog vi till godisland, där det var problem med parkeringen...


Väll inne upptäcktes det till vår fasa att en av oss (säger inte vem, men gissa :P) inte visste hur man går runt på godisland! :O


Men gissa om jag inte lyckades klanta mig här också?

Jo, jag skulle hälla kinapuffar i min påse men istället hamnade allt på golvet!

Som tur var jobbade fantomen där. Han är så snäll han :)

Han hade också fått skäll av dem som jobba på parken :P

Haha, tänk att man inte kan göra goda gärningar nu för tiden!


Filmen var rätt rolig, ibland...

Men sällskapet var bättre <33


Tur att du inte dog av PEZ<33

Måste komma ihåg att ta med till dig nästa gång jag är där! Du ska få en låda bara du <33


Och den andra personen... Får ett helt inlägg <333 (Det vill säga nästa :P)

Juste! Några kommentarer från kvällen...


I kassan:

"Ja, hej! Jag ska bli smartare"

"Va?"

"Han syftar på "get smart""


Dags att gå:

"hejdå... :)"

"hejdå..."

*hostpussarhost*

"BLÄÄÄ! Jag hosta blod (A)"


När jag blev stoppad av polisen:

"hej (A)"

"Hej du"

*Ser oskyldig ut*

"Du har inga cykellyse..."

"nee... men jag bor ju vid stationen..."

"Spelar ingen roll! Du får gå med cykeln!"

"ok..."

(Tänker inte ta med att jag först nästan körde in i bilen och sen försökte flörta mig ur allt)
FAN! :( Skulle ju inte säga något :(


Blir sur nu! Kommer inte ihåg det viktigaste! Pär vad sa hon när vi stod vid bilen, innan vi åkte... Det var något jättekul!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Sofia

Tacktack :)

2008-09-07 @ 00:04:49
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: BJörn

lite halvrolig film :D men det är ännu roligare att höra när du skrattar och det är tyst för övrigt :D haha du är en riktig sötnöt<3

2008-09-07 @ 00:48:36
Postat av: Malin

Men jag hosta ju blod och det var äckligt, både tt göra och se et efteråt. USCH!!

Men det var nästan så man ville hänga och skjuta sig samtidigt igen nu!! Ajute och spy var dte ju ockås nu!! HAHAHA.

<3

2008-09-07 @ 11:04:14
Postat av: moi

haha hosta blod oxå eller?`:P det blir mer och mer ;)



du är så söt darling <33



tack för kyssen, mjuka läppar :P haha

love u

2008-09-07 @ 13:39:34

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0