En kyss för svek, en kyss för hämnd

Jag orkar inte mer! Nu har jag haft tre nätter som jag tillbringar sittandes i mitt rum med böcker och saltapinnar!


Pappa är lite sur, för han kom på mig med att inte dricka vatten och det är inte så bra för mig...

Han säger att jag kommer svimma igen :(


Surt!


Så nu sitter jag här med vatten också...


Matte D prov imorgon och tyska till på fredag, samt syn undersökning och möte med EEM...

Jag kommer få magsår!


Men det är tur att det finns folk som får mig att slappna av och att göra annat än att plugga.


Men nu ska det pluggas här!


Juste det kommer komma en tävling snart och priset blir present kort på bio :P

Så håll koll!


Nu är det socialtsjälvmord som gäller! In i mörkret och bli en nörd...


Dagens I-landsproblem: Tänk så försover jag mig? Brukar ju börja 9.10 på onsdagar men bara för att det är Aulaprov så börjar jag 8.30 :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: Malin

Svar: Så du är för det här med en andra chans nu eller? haha ;P Förvånad, JA!

2008-09-30 @ 20:37:20
Postat av: björn

halåå:D (A) jag är göad _:D underbart med prov jju :D jippii <23.5 :D

2008-09-30 @ 22:08:21
Postat av: moi

du har pluggat för mycket :P <33

blogga nu så jag har nåt o läsa (A)

2008-09-30 @ 22:10:00

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0