Koncentrationen är på topp!

Skulle ut och köra med far idag.

Men så blev det inte!

För när min kära far körde till platsen där jag skulle köra, upptäckte han att däcken inte var som de skulle...

Så det hela slutade med att vi åkte hem och hade "teorilektion".


Vilket inte var så lyckat...


Pappa: "Ok, hur vet du vad höger och vänster är?"


Jag tar fel när jag är nervös eller stressad! Mobbas inte!


Jag: "Jo, höger handen är den man hälsar med "goddag"!" *Sträcker stolt fram högerhanden*


Pappa: "Bra! Och vänster?"


Jag: "Det är handen som sitter på armen närmast hjärtat" *Stolt*


Pappa: "Bra. Då går vi vidare..."


Jag: *ler stort*


Har ju klarat första grejen!


Pappa: "Förklara högerregeln"


Jag: "Meeeh, det här har vi gjort i skolan!"


Pappa: *Förvånad* "Har ni?"


Jag: "Japp! Fingrarna symboliserar magnetflödet, tummen strömmen och..."


Pappa: *Stirrar på mig som om jag vore ett ufo*


Jag: "...handflatan är kraften" *Ler stort*


Pappa: "Ok, bra... Titta nu på vilken bok du har framför dig och ta högerregeln igen..."



Nu har jag fått en rast... Hmm, undra varför...


Jag känner mig så trög! Men det är inte mitt fel!
Det finns en perfekt förklaring till varför jag är som jag är just nu (och du vet om det)...


Är du en tyst tiger?
Postat av: Linda

Ibland blir de inte som man vill ;)

2008-09-02 @ 20:32:13
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var supergott!

2008-09-02 @ 21:09:21
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: björn

haha:D du är så sööt!, haha högerregeln ;)

2008-09-03 @ 00:04:37
Postat av: moi

sluta! :P

2008-09-03 @ 20:53:42

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0