Plockar bort nålarna nu, en efter en, sakta men säkert…

Jag är lycklig nu...


Fast än allt blir "slarv", så mår jag bra!


Jag mår bra...


Kan inte fatta att jag äntligen mår bra igen!

Detta kan bero på att jag får vara mig själv igen, att jag får göra som jag vill i en del av mitt liv och inte bara det alla andra förväntar sig...


Jag trivs, jag känner mig hel igen...


Kan inte förklara det, kan inte avsluta meningarna! Man måste känna det för att förstå det!


Jag mår äntligen bra nu...


Jag klarar mig genom allt! Jag lever!


Sitter på ett blommigtgolv och ler för mig själv.


Jag är bäst på att ta hand om mig själv, ingen annan än jag vet hur man gör...


Jag vet vad jag vill och vad jag behöver. Jag vet allt nu!


Jag ska göra det nu...


Jag är lycklig nu...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0