PS. i love you

Har varit med Skarlett :)


Hon skulle komma över och smaka på Irakiska kakor :P

Den människan är underbar! Hon kan verkligen vara sig själv...


Efter vår Irakiska fika, drog vi bort till Miss D som hade någon skum sak på sin skola...

Lite onödigt att vi kom då det verkade som om det gällde förra årets studenter... Med andra ord nästan inga vi kände...

Men vi var där ett tag ändå :)

Träffade många IB:are som jag inte träffat på länga!


Men efter ett tag kände både jag och Skarlett att vi trängde oss på deras ceremoni så vi drog iväg och hyrde film.


Den här gången lyckades vi hyra en film som inte var förutsägbar, utan fylld med överraskningar som man inte trodde skulle inträffa!

Det var verkligen en bra film (fast lite utdragen på slutet). Kommer nog se den en gång till :)


Det var verkligen romantik på hög nivå! Seriöst om en kille gjorde så för mig... Ja, han skulle vara de bästa av de bästa!


Brukar inte gilla sådana filmer... Men den här filmen hade något speciellt.

Se den vet ja!


Är du en tyst tiger?
Postat av: M i s s D

Vad var detför film ( skriv in på min blogg)

2008-09-06 @ 11:49:41
Postat av: Saraaa

jag HATAR den filmen. Äcklig och dålig. Borde recensera den och dissa den som fan faktiskt.

2008-09-06 @ 11:54:21
URL: http://blattenkollarfilm.blogg.se/
Postat av: moi

Miss D: Ps. I love you



Sara: Bra bra bra!

2008-09-06 @ 13:03:33

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0