Ohman har blogg :O

Har haft en underlig dag idag...


Söta Malin kom över och åt lunch med mig :)


Helt underbart att vara med dig, du får mig att må bra <33


Sara hörde av sig :O :D

Jag har saknat dig, din danska potatis <33


Efter skolan blev det fika med Malin på stan :)


Och då fick jag en blomma av Malin, som står och lyser i mitt kalla rum!

Tack för värmen <3


Men det mest intressanta var basketkvällen. Där det delades ut coachtröjor, fika och massa annat. Fick se damlaget och herrlaget :)


Helt underbart att träffa alla basketmänniskor.


Kort inlägg men orkar inte mer just nu är lite förvirrad och väldigt trött...


Måste vända upp och ner på min garderob nu för att se vart alla mina kläder är! Har inga kläder :(  (Malin vet...)


Är du en tyst tiger?
Postat av: Malin

haha. En liten blomma till dig, snäll jag är (a) hahaha ;)

Du får mig att mååå så jäkla bra med <33

2008-09-16 @ 16:40:41
Postat av: Malin

svar: Vi är underbara <3

2008-09-16 @ 17:09:23

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0