runda gem

Drog till stan med Håkan efter skolan.


Han skulle klippa sig och jag skulle till Body Shops underbara klubbdag :)


Men på vägen träffa vi Alex :)

Den människan är så skön. Fattar inte hur man kan vara så världsvan och ändå ha båda fötterna på jorden!

Men et slutade med att vi åt på Waynes i väntan på att Håkan skulle klippa sig.


Sen kom han tillbaka så vi fick se hur han såg ut (han klippte inte luggen :)).

Haha, det var så kul när vi försökte få honom att bevisa ifall han var längre an dörröppningen.


Men efter var det dags för Body Shop!

Där jag köpte läppglans (som var jättebra och såg jättebra ut på mig när jag testa det hemma), påfyllning till roskollektionen och (mina damer och herrar) min första riktiga (som inte är genomskinlig) maskara!


Jag fick även Håkan att köpa några av deras produkter (killprodukter :P), vilket resulterade i mera bonus till mig :)

Haha, tjäna 100kr på vårt besök på Body Shop :)


När vi skulle kolla efter kalender till Alex så träffa vi Richard, som hängde på ett tag.

Tvingade med honom och Håkan in på Sisters, där de verkade trivas utmärkt med halsbanden och armbanden... Ni passa i dem killar, borde ha köpt dem (speciellt det svarta pärlhalsbandet :P).


  


"NEJ! Jag tänker INTE gå in där!"

"Inte jag heller!"


Fem minuter senare...


"Haha, kolla va snyggt det här armbandet var"

"Ååå, kolla det här halsbandet! Passar ju på dig"


Tar påsig halsbanden och armbanden...




Haha, tänker vara snäll och inte berätta vem som sade vad :P


NÖTER!


Sen åkte jag hem med Skarlett. Då diskuterades det om vilket lag vi skulle ha i år...

Vi bestämde oss för ett lag och ringde Bengt. Men tyvärr, tyvärr var det redan taget :(

Så vi får vänta tills vi vet vilka lag som inte har någon tränare... Surt!


Sen bjöds det på mat (som vanligt :P), vilket var mycket uppskattat :)


Och snart ska man hjälpa en mycket speciell person med läxorna <3

(Tänker aldrig besöka IP-huset igen!!!)



Dagens I-landsproblem: Körkorts CD grejen funkar ju inte!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

haha killar=)

2008-09-04 @ 19:51:20
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha kan tänka mig det..men d skulle dom aldrig erkänna va?=)

2008-09-04 @ 19:56:27
URL: http://jnm.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0