Shoot me!

Ok, klockan är ca 22.30...


Sidor kvar i tyska boken?

Svar: 30! 30! 30!


Varför?

Svar: Den är seeg!


Varför?

Svar: För att jag inte vill läsa den...


På vilket sätt ska detta fixas?

Svar: Låtsas som om jag läst och nicka och hålla med om allt... Eller gå på toa ofta!


Kommer detta funka?

Svar: Absolut inte!


Kommer Soili (min super stränga lärare) döda mig?

Svar: jupp!


Skolka?

Svar: Vågar inte... Plus mitt dåliga samvete... Ingen bra kombination...


Sitta och läsa tills jag inte klara av mer?

Svar: Förmodligen  :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: Saraaa

jag är ledig imorrn ^^

2008-09-05 @ 01:37:18
URL: http://blattenkollarfilm.blogg.se/
Postat av: M i s s D

det ska va shoot me med två "o" ;)





Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!





du fåer oxå svara i min blogg



puss pårejJ<3

2008-09-05 @ 11:45:03

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0