My Head Hurts

Ingen bra dag idag, när det gäller tid...


Dagen började med att jag försov mig. Vilket ledde till att jag fick stressa mig igenom mina morgon rutiner!


Kom till skolan halvt död men glad, idag skulle ju en viss flicka äta lunch med mig!


Först var det matematik (roligt ord), där det skrevs på tavlan massor :(

Sen kemi med alla diagram som skulle analyseras...


(Och här smsa en viss flicka och berätta att hon tyvärr inte kunde komma idag:()


Sista lektionen för dagen var Fysik B...

Där jag och söta Linus somna ett antal gånger. Det hela sluta med att vi gick ut och tvätta händerna i kallt vatten och tog lite frisk luft.

Kan inte förstå varför jag blir så sömnig på eftermiddagarna :S


Men det riktigt skumma var när jag kom hem...

Först träffa jag pappa (som cyklade från motsattriktning), och han kände inte igen mig!

När han kom hem fråga han om det var jag som hade hälsat på honom idag vid tretiden...

Seriöst?


Senare när jag satte mig tillrätta på mitt blommiga golv med läxor...

SÅ SOMNA JAG!

Jag sov i 4 timmar...

Är jag verkligen så borta?


Jag ska sova tidigt ikväll, då kanske morgondagen blir normal...


Hade fått ett roligt sms av Richard efter klockan fyra där det stod om jag hade slutat...

Detta kanske inte verkar roligt men det är så att jag alltid sluta efter klockan fem förra året och alla andra slutade före mig. Men i år slutar jag till och med före SMIP (specialutformat industriprogram) killarna :P



Jag älskar mitt schema (och min jacka) :D


Dagens I-landsproblem: Så mycket att göra, så lite tid!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Malin

Förlåt </3

2008-09-01 @ 20:31:51
Postat av: moi

älskar dig ändå <3

2008-09-01 @ 20:36:03

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0