Om kärleken är en illusion så åt helvete med verkligheten

Borde fortsätta plugga nu...


Men det är omöjligt!


Sluta köra runt i mina tankar!



Helt ärligt så är han underbar (kolla bara in hans blogg, Rosakottbullen)!

Han får mig att skratta åt inget och allt!


Har aldrig varit med om att tiden gått så fort men att det ändå känts som en evighet...

Eller verkligen slappnat av och njutit av min omgivning...


Har aldrig träffat någon som dig!


Hur var det nu?

Ett tält eller en soptipp?

Säg bara till... Bara du är där <3<3<3


Är du en tyst tiger?
Postat av: björn

haha ;P tycker tältet lät lite mysigare ;) <33

2008-09-08 @ 20:33:18

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0