När livet ger dig en citron sug på den och säg ”jag älskar citroner, vad har du mer att bjuda på?”

Detta är inte kul...

Hur lång får man gå?

Hur hårt får man slå?


Jag tänker inte tillåta detta!

Var så elak, dryg och ful som du vill vara!

Jag orkar inte mer...

Vad har jag gjort er?

Sitter ju bara och sköter mitt och hjälper till när ni behöver det.

Tack för alla gånger som ni sade tack... Skulle ha räckt långt med ett leende men inte ens det fick man...


Jag tänker bevisa en vacker dag att det man gör kan bestraffa sig i längden.

Allt har konsekvenser!


Men ni behöver ju inte mig (än) så därför är jag osynlig för er...


En vacker dag!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Saraaa

<33

talk to me love <3

2008-09-23 @ 22:25:31
URL: http://swerina.blogg.se/
Postat av: björn

<3 lyssnar!

2008-09-24 @ 23:23:59
Postat av: moi

tack <33



2008-09-24 @ 23:51:51

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0