om du var jag

Jag ska göra något galet!


Ok, kanske inte lika galet som bungy...


Jag ska dansa i en fontän! Eller lägga mig i en rondell!


Jag ska göra något!

Vet inte vad än...


Älskar detta :D


Helt underbart!


Nu vet jag! Jag ska göra något galet :D


Och då ska ni få se att bungy bara är en del av allt.


Jag ska bevisa att jag inte är en i mängden.

Tänker aldrig vara en i mängden!


Är du en tyst tiger?
Postat av: björn

haha :D jag har bevisat att jag är något :D jag övningskörde nyss med richard :D haha !;P

2008-09-09 @ 00:26:02
Postat av: Gustav

tycker jag redan att du har visat.

2008-09-09 @ 13:13:45
URL: http://www.myspace.com/spandexfromthegrave
Postat av: moi

haha kan man kanske tycka men jag vill ha kul :D

2008-09-09 @ 16:37:14
Postat av: moi

darling för mig är du allt <3

så nu kan du sluta övningsköra med honom :P

2008-09-09 @ 16:38:08

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0