Yoü and I

Hur kan man må så bra och så dåligt på samma gång?

 

Jag älskar musik! Utan musik skulle min vardag vara grå, tråkig, händelsefattig, deprimerande och det är inget jag vill leva med. Jag kan inget annat än att höja volymen till max, ställa mig upp och dansa ut alla känslor. Den endorfinkick man får slår nästan ut allt annat. Det är som att vara redlöstfull utan konsekvenser. Eller socker hög utan de låga kurvorna.

 

Det finns som sagt inget bättre, så därför är det konstigt att man kan må så dåligt att man är på botten men samtidigt så bra att man svävar.

 

Allt som stoppar mig just nu är 7 anledning. 7 anledningar som jag är kär i (just nu).

 

Livet är inte en dans på rosor men jag tänker inte låta det stoppa mig från att dansa till jag inte kan stå upp längre!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0