Losing my way

Ibland vet man inte vart man ska ta vägen. Oftast när jag inte vet vart jag ska ta vägen så hamnar jag här. Jag brukade älska att hamna här. Jag brukade hamna här minst 5 gånger om dagen. Efter att ha besökt IBlameBirdie så vill jag hamna här igen. Ja, jag vet det är inte inne med blogg om man bor här. Men jag är inte en död fisk så jag simmar vart jag vill!

 

Så jag har hamnat här igen. Kul va? Förutom IBlameBirdie så har jag hittat andra Obeka relaterade saker… Obeka och våra top 4 killar och andra mysiga Wibban saker. Med saker menar jag självklart bilder! Jag funderar på att lägga ut dem här och sen på Facebook. För jag vet om att folk slutat titta in här (ja, jag vet att några av er tittar in då och då men inte alla).

 

Dagens läxa har idag varit, ibland träffar man på folk som gör intryck. Folk som man kan ta fram då och då när man behöver le och må bra. Mitt må bra folk, feel good people.



Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0