come what ever may

Ni vet känslan man får när man ser något man vill ha, den där känslan som gör att man blir lyckligast på jorden när man får det man vill ha. Den känslan har jag nu! De sjuka är att det jag vill ha vill jag ABSOLUT inte ha! Det skulle vara en katastrof i min värld om jag fick det just nu…

 

Men jag vill ha det så gärna! Det är så söta! Visst de är en vandrande bakterie som drar åt sig sjukdomar som svampar och sprider dem ännu bättre. Men när de lär sig gå och försöker prata med en och deras ögon… Hahaha nu undrar ni säkert vad det är jag pratar om, hundar eller barn? Saken är den att jag inte är säker på det än. Jag har umgåtts med Elias för mycket den senaste tiden. Men den ungen är den sötaste 2 åringen jag känner!

 

Och den busigaste ungen jag känner… Han åt upp alla mina klubbor och sprang runt mig tills jag blev yr… Barn och hundar är söta så länge de inte är ens egna, för då måste man börja ta ansvar för dem på alvar. Ansvar är nog bland de tråkigaste orden på listan. Ansvar, konsekvens och disciplin toppar listan just nu.  

 

Finns det något man kan göra hela livet utan ansvar, konsekvens och disciplin?


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0