fly me to the moon

”Du är mycket kompetent person som är social och som har förmågan att klara det.”

 

Det är konstigt hur några ord från en främling kan få en att tänka efter och förstå vad det är som händer. Det är även konstigt hur det bara tog den främlingen 55 minuter att komma fram till detta.

Allt känns så självklart. Varför tänkte inte jag på det här? Juste, det var det jag gjorde… Men det krävdes en främling för att det skulle sjunka in.

 

Så vad har jag gjort åt saken sen dess? Ändrat musikhumör och plockat fram en annan bok. Det börjar kännas bra igen, det är här jag ska vara. Det är här jag hör hemma. Kullerstenar och trånga gränder. Annorlunda butiker och dröm caféer. Enda negativa är alla turister… Men det är värt det.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0