Damn girl

This is not a walk of shame it is a walk of fame! Så sluta glo på en som om man vore gårdagens rester.

Ojojoj, vad folk i den här staden har lätt för att döma någon. Skulle ta tåget som gick klockan sju så därför var jag tvungen att gå hemifrån klockan halv sju. Och tro det eller ej men varje person jag passera kolla på mig som om jag druckit en flaska tequila och varit med på girls gone wild kvällen innan.

Och jag som hade världens frökenduktig-fredag! Men tydligen så avgör klockslaget vad man är för person och inte vad man gjort kvällen innan.

Aja, jag kommet åtminstone få se solen gå upp idag, myyysss! (Men om jag fick så skulle jag skippa det och sova istället. Föredrar solnedgång...)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0