over the rainbow

FAN!

Efter regn kommer alltid sol, men i mitt fall regnar det även då!

 

Jag ska aldrig röka, jag ska aldrig någonsin röka! Inte ens passivt!

 

FAAAAAN!!

 

Det kan inte vara sant, det kan inte vara sant, det får inte vara sant! Men självklart är det sant…

Jag går under just nu… Trotts det så finns det bara en person som jag tänker på… Jag vill hem till min pappa! Jag vill vara där min pappa är just nu! Fan det gör så ont av att ens tänka på det!

 

Finns väll bara en sak att säga, må han vila i frid och slippa all smärta och att lida. Det är svårt att vara positiv och se ljuset i mörkret just nu.  

Jag borde ha ringt tidigare.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0