I'm not gonna teach your boyfriend how to dance

Jag packa precis ner (nästan) alla min skor så de är redo för sitt nya (för en del av dem) hem. Och oj vad många par skor jag har! Inte för att man kan ha för många… Men ska nog inte köpa fler par skor i år. Japp, ni läste rätt inga nya skor förrän 2012! Jag kommer förmodligen vara den enda som är ute och handlar 1 januari 2012!

 

Så nu har jag bara köket, resten av kläderna och lite annat att packa ner. Kläderna är inga problem de ska ner i min stora väska. De andra sakerna är nästan helt klart, det enda jag kommer ha problem med är nog köket! Vad ska packas upp sen och vad ska inte packas upp, det är mitt stora problem!

 

Men jag har kommit rätt långt ändå! Jag kan nog bli helt klar till den 6/6 (om jag får den hjälp jag räknat med!). Tänk om ungefär två veckor så kommer jag jobba på mitt drömjobb! Helt sjukt vad jag ser fram emot det! Har bara lite att fixa innan jag ska börja, till exempel sådana tofflor som alla har… Vart köper man dem? Undra om det är ok att ha vanliga skor…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0