if the world is a beautiful rose then you are the thorns

Oj, så precis att jag inte bloggat på super länge! Men jag ska nog ta och göra det igen., jag har saknat det!

 

Så det är nästan klart nu, jag ska öppna ett konditori! Men inte riktigt än, ska först avsluta min utbildning då det är bra att ha en Plan C ifall allt skulle fail. Plus det här är något jag vill. Så vad har hänt sen sist? Jo jag ska flytta hem! Det är helt klart nu. Har sagt upp lägenheten och har börjat packa och sälja mina saker. Jag vet att jag kommer ångra mig på vintern när tågen inte kommer gå, men det är de värt! Jag kommer självklart att flytta tillbaka när jag är klar. För Stockholm är verkligen min stad, men inte som student.

 

Jag har lärt mig att acceptera detta nu, mina 360 graders vändningar. Från det ena till det absolut motsatta. En ren bergodalbana. Och vi vet juh alla att jag älskar dem.

 

Så nu har jag gjort mitt första inlägg på läge! Nu ska jag fortsätta dansa ut det till




 

Och äta chokladbollar tills jag blir tröttare…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0