socker

Jaha, då har man lämnat ifrån sig sin första lägenhet till nästa ägare. Mitt hem som jag haft i över ett och ett halvt år. Och det enda jag kan säga är: om väggarna kunde tala så skulle de ha många roliga och mysiga historier att berätta. Jag kommer aldrig glömma alla sena kvällar med god mat och underbart sällskap.

 

Jag känner mig lite ledsen, lite lost… För vad händer nu? Vilka kommer jag att umgås med mitt i natten när jag inte har något att göra? Vid kommer jag få träffa för nytt folk? Vem vet det kan blir ett äventyr!

 

Bäst av allt är att jag slipper pendla till skolan varje dag och slipper alla störda fåglar som äter upp varandra! Super äckligt.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0