S.E. B.P.

När man packar sina väskor och när man går igenom sina saker, så tar man en lång promenad genom sitt liv. Otroligt hur mycket man tänker på när man tömmer sina lådor. Bäst av allt, man slänger det gamla som gör ont och kramar om det gamla som får en att le. Man ser det nya med nya ögon och man hittar sig själv!

 

Det nyaste är nog inte något jag ska behålla. Det känns skönt att sortera allt, man sorterar sitt eget liv på något sätt. Får ordning på allt. Att göra precis det jag vill när jag vill, blir mycket lättare. Och det jag vill just nu är att ha det som det alltid har varit. Jag vill flytta in till det nya men mer vill jag inte ändra på.

 

Jag lyssnar nog för mycket på Obeka, men människan har rätt. Hon har haft rätt den senaste tiden. Bäst av allt är att hon och jag tänker i samma banor. Vilket man kan se i det vi gör.  Och våran nya plan… Jag tror inte det kommer bli svårt! Men, jag ska nog inte inga i någon offerceremoni (om du fattar vad jag menar, Obeka). Jag vill nog inte det.

 

Så nu ska vi börja om på nytt vi ska göra det vi älskar och vi ska vara fabulösa när vi gör det. Plus jag har 180 nya grannar att lära känna… Detta kommer bli spännande!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Obeka

Jag ska från och med nu bli mitt eget offer, det är dags att jag börjar leva som jag lär och tillämpar mina tankar på den som behöver det mest, JAG!

2011-01-11 @ 22:50:13
URL: http://Obeka.tumblr.com
Postat av: Moi

Samma här!

2011-01-11 @ 23:21:17
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0