out from under

Jag ska skaffa en tvättbjörn som tvättar åt mig, jag ska skaffa en isbjörn som håller maten kall och en vanlig björn som håller mig varm. Men vad skulle b(p)ärbjörnen göra?  

 

Humörsvängningar och hormons rubbningar! Att flyttpacka är som att vara gravid. Både humöret och hormonerna är åt skogen! Ena sekunden är man super glad för att man ska lämna det här och gå mot nya äventyr, andra sekunden så vill man lägga sig i sängen i fosterställning bara för att man inte klara av att lägga skorna i en svart sopsäck! Och tredje sekunden så vill man bara packa upp allt igen och låsa sig fast med en stor kedja i dörren…

 

Samtidigt så ska man verka fullständigt normal och inte jämföra sig själv med Dexter

Lost? Japp, det kan man lugnt säga!

 

Det är tur att mamma kommer upp nästa vecka för att ta en lunch och umgås lite. Synd bara att hon endast stannar över dagen!

 

Dagens I-landsproblem: ”Jag skiter i det här kommer ändå aldrig få användning av det” – uppenbarelser


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0