only girl in the world

Tydligen så har min kära Obeka valt sida och det är tydligen inte min sida!

 

Människan har fått för sig att som pågår just nu is the shit! Så oavsett vad jag än säger så spelar det ingen roll. Hon har fått för sig något och tydligen vill hon det här mycket mer än jag vill, hon vill få det hon vill ha! Hon vill ha det så fort som möjligt också! Hon till och med räknar med att få det innan den 14/1!

 

Spelar ingen roll hur mycket jag pratar med henne om vad jag känner… Neej, den här gången är hon säker på att hon har rätt och att jag ska göra precis som hon säger för det kommer bli bra!

 

Jag känner mig lite som en offergåva...

 

Ganska brutalt inlägg, förlåt Obeka, du vet att utan dig så skulle jag inte klara mig en sekund i den stora vida världen! Du är bäst!

 

Men jag var tvungen att få ur mig allt ;)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0