junebug

Ne nu är jag trött på det här! Tänker inte bli en av alla dem som flyr landet. Tänker inte låta något dra ner mig!

 

Så nu bestämmer jag att jag ska göra som jag gjorde innan allt blev så fel! Jag tänker vara den där ettriga jäveln som ser allt positivt! Mig själv, med andra ord.

 

Jag tänker inte sova länge längre, bara för att slippa se snön. Jag tänker inte skjuta upp allt, bara för att jag inte orkar ta tag i det. Jag tänker inte vara den där gulliga personen som är super snäll hela tiden, bara för att inte såra någon.

 

Nu tänker jag också börja året med att bara göra det jag känner för, när jag känner för det. Jag ska nå mitt mål! Jag ska bli awesome! Nu är det slut på undanflykter och ursäkter. För nu är Norpan tillbaka!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0