home

Just nu är det ingen bra dag… Känner mig trött och irriterad. Trött för att jag suttit på tråkigt och värdelöst seminarium i 2 timmar och 30 min, trött för att jag har pluggat så länge, trött för att jag vill sova. Irriterad på folk som blir sura för att jag inte har tid med dem när jag pluggar! Irriterad på folk som har mer koll på mig än min mamma! Irriterad för att folk inte fattar att jag inte vill ha något med dom att göra!

 

Så nu sitter jag kvar på samma plats som jag suttit på hela kvällen. Jag skriver så mycket att jag får ont i handen. Jag har skrivit så mycket idag! Men så kan det bli när man har tenta på fredag. Sen ska jag planera 2 flyttar, först inom Wibban sen till nya lägenheten!

 

Är så satans stressad! Helt sjukt.

 

Idag och imorgon: Plugga!

Fredag, lördag och söndag: Packa och flytta (flytt nr 1)!

 

Nya mål:

  • Sova tidigt och gå upp tidigt varje dag. 
  • Äta nyttigt och bra
  • Plugga som under gymnasiet
  • Göra allt annat jag vill göra, det roliga, varje helg!

 

Nu ska motivationen bli på topp och jag ska ha kul igen!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0