dancing on my own

Jag vill bara lägga benen på ryggen och fly! Springa så långt bort jag kan komma och springa så fort jag bara kan. Men då är det tur att man har Obeka som håller koll på läget, ”att fly är såå 2010”!

Så även om hon den andra sjunger  “And I never was smart with love I let the bad ones in and the good ones go” och man känner igen sig… Så vill man inte vara 2010!

 

 

Så nu sitter jag här (bikini packad) livrädd och dötts hotad (av Obeka!). Madam tycker att jag ska göra det hon inte vågar. Själv ska hon ställa sig bakom med Ben och jerry och glo lite! Jag tycker det är lite orättvist att hon bestämmer att vi offrar mig först, innan hon ger sig in i leken själv!

 

 

Det roliga är att jag inte tvivlar en enda sekund på hennes magkänsla. Inte den här gången i varje fall!

Men när hon går i läskiga mörka tunnlar i Slöddertälje då står jag bane mig kvar och skakar på huvudet! Men nu… Kör bara!

 

Dagens I-landsproblem: Jag har ätit så mycket lassange att jag har ont i magen!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0