baksmälla

Nu är det bara små saker kvar att packa. Små saker, det jag använder dagligen och så sådant som inte kan vara nerpackat för länge.

 

Det enda jag inte rört är mina skor… Jag har bestämt mig för att lägga alla skor i en svart soppsäck. Då det är enda sättet att få ner alla i samma ”förpackning”. Men när jag stod med sopsäcken i handen och försökte lägga i de första skorna så tog det emot! Det gick bara inte!

 

Det känns inte rätt att lägga dem i en svart sopsäck. Även om de inte ska slängas eller skänkas bort, så gör det ändå ont. Det tar emot. Jag får be någon annan göra det åt mig…

 

Det är seriöst fel på mig! Jag sitter och tänker på mina 2 par röda älsklingar bland alla stövlar, jag tänker på mina svarta killers, jag tänker på mina vita bebisar, på mina nya stövlar… Ska alla dessa läggas i en svart sopsäck tillsammans med mina svarta gummistövlar? De kommer bli misshandlade och skadade för livet! De kommer aldrig förlåta mig.

 

Ne… Jag behöver en stor resväska! En stor resväska att ha skorna i…

De ska packas med omsorg. Mina älsklingar!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0