ruta ett

Är du lika rädd som jag är? Är du lika dåraktig som jag är? Är du lika nervös som jag är? Tänker du ändå ta risken som jag gör? Kommer detta hamna på listan över saker jag inte borde ha gjort?

Bör jag redan nu börja köpa kakdeg och glass? Fylla skåpet med sockerrus…

 

Kommer detta vara det enda jag ångrar med mitt liv? Eller kommer detta vara något jag kommer tänka tillbaka på och le som ett fån?

Jag känner mig lite delad just nu, gör inte du?

 

Så med en sprucken läpp och en lärobok handen, så tänker jag krypa ner i min säng och göra något annat… Något som inte har med dessa tankar att göra. Något helt annat.

 

Men det kommer säkert inte gå…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0