cry me a river

Ok, såå! Nu har jag internet och nytt boende. Min nya större lägenhet. Min tysta lägenhet… Det enda som hörs är vinden utanför…

 

Ne, jag kanske ska börja från början. Som ni kanske vet så har de på Wibban en hemlig tävling som går ut på att den som spelar högst musik vinner, jag råkade ha lägenheten i mitten så det enda jag hörde var DUNK DUNK DUNK hela tiden. Och nu… Nu hör jag endast vinden.

Idag fick jag till och med se när solen gick både upp och ner!

 

Men det är fortfarande inte min drömlägenhet… Till och med mamma gillar platsen som min drömlägenhet ligger på. Ne nog om lägenheter, har pratat för mycket om sådant idag.

 

Jag har kommit fram till att jag ska börja äta nyttigt och fräscht, ni vet baka eget bröd och laga allt själv från början. Det borde inte vara så svårt, har levt så hela livet (utom på sommaren då man knappt kommer ihåg att äta, för att man lever på glass). Så när jag kommer hem från Etown så kommer jag skriva en lista på allt som är nyttigt och se till att det är de enda jag har hemma!

 

Tipsa gärna om recept på nyttig mat! =)

 

Dagens I-landsproblem: Solen lyser på min säng på morgonen och det gör att jag inte kan sova länge…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0