Could we fix you if you broke? And is your punch line just a joke?

Varför gör man alltid så här mot sig själv? Man ger allt man har man öppnar sig och man bär sitt hjärta på utsidan av revbenen… Varför har man inte lärt sig att revbenen finns där för att skydda hjärtat, en inre mur som man föds med. Varför måste man bryta ner den naturliga muren? Man kommer ändå bygga en mental mur för eller senare!

 

Men så klart så river man den mentala muren också. Man river alla murar och bygger upp dem igen, lite som Etown kommun som bygger om alla gator varje år… Asfalts byte, rörbyte, elnäts byte, stadsnäts bygge, ny design och så vidare.

 

Sen (för eller senare) så sitter man där och gråter till Mamma Mia, samtidigt som man dansar och sjunger med till Dancing Queen.

 

Men livet är en risk. Man måste riskera och våga för att få känna, skratta och leva.

 

Så nu ska jag ta en risk, jag ska leva lite. Istället för en tegelmur så sätter jag upp en spegelmur, den som har sönder den kommer få 7 års olycka! Hämnden är ljuv…





And I know that it’s complicated
But I’m a loser in love
So baby raise a glass to mend
All the broken hearts
Of all my wrecked up friends

I’ll never talk again
Oh boy you’ve left me speechless
You’ve left me speechless so speechless

I’ll never love again,
Oh friend you’ve left me speechless
You’ve left me speechless, so speechless


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0