vart jag mig i världen vänder

Imorgon är sista skoldagen för mig, sen tar jag jullov!  

Så imorgon ska det träffas vänner, det ska köpas julklappar det ska fixas och det ska planeras. Och så en date… Sen på lördag smäller det! Ska börja dagen med att kanske hitta klänning till julfesten, glasögon så man inte blir helt blind och självklart (om jag kan få honom att lämna sängen/huset) kläder till Danty. För att sedan se Sandra B’s nya lägenhet och avsluta dagen med att gosa med världens guligaste bebis.

 

Det bästa händer ändå på söndag! Då är det ok att beslagta min andra halva från hennes familj! Efter det så blir det väll lite lugnt tills allt börjar om på måndag! Jag längtar en månad av att bara göra inget och sova länge. Det bästa vore om man kunde hitta flyg till frankrike också.

 

Så om ni känner er sugna på nybakta kakor, bullar och godis så är det bara att hör av er!

Knappt 17 timmar kvar!!!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0