vanilla twilight

Hur kommer det sig att alla presenter man köper är sådant som man själv vill ha? Varför köper man inte bara två av allt, ett till sig själv och ett som man ger bort! Det borde göra livet lättare.

Det roliga är att man aldrig får det man själv har köpt till någon… Man får inte ens något liknande! Utan något som man aldrig skulle tänka på själv. Något som man behöver fast man inte tänkt på det.

 

Men i år har jag bestämt mig för att alla julklappar från mig kommer att vara super personliga. Varje julklapp kommer att reflektera mottagarens personlighet. Nytt för i år är nog att jag inte kommer köpa en get…

 

Men det är långt kvar till jul och innan dess ska jag avsluta skolterminen och avsluta påbörjade saker (mer en sak).

 

Nu ska jag sova och hoppas på att tågen går imorgon så jag kan få fira Schacki’s stora dag.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0