super bass

Idag är en sådan dag som jag kallar perfekt. En dag där inget kunde gå fel och även om den gick fel så gjorde det inget för allt var perfekt!

 

Dagen började med en rejäl och vällbehövd sovmorgon. Vaknade till julbak och kakor som doftade gudomligt. Lekte sedan chaufför och hämtade Elias för att träffa tomten på BK. Bland det roligaste jag gjort! Sen iväg för att äta mer kakor. Och sen kom mina blivande brudtärnor på besök och som Fannybunny sade ”det känns som när vi var små”. Ibland kan det inte bli bättre och idag var det bästa på länge!

Visst jag har haft bra kväller eller bra dagar (på dagen inte natten) men idag var allt bra! Från de att jag gick upp till dess att jag drog på mig mys kläderna för att plugga/sova. Inte ens tanken på att jag behöver plugga en lördag kan förstöra den här dagen. Hur awesome är inte det?

 

Och det blir bara bättre när favorit låten just nu spelas.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0