santa baby

Sometimes I’m sugar

Sometimes I’m spice

You don’t want me nasty

So be nice!

 

Jag har sjukt många saker som jag inte använt eller kommer att använda! Jag har ingen aning om hur jag ska bli av med dem. Jag fundera på blocket men det känns så krångligt. Jag menar, först ska man fota allt, sen ska man ta reda på hur mycket man ska sälja dem för, sen ska man lägga upp allt och skriva något smart så de blir sålda, sen ska man vänta på att någon vill ha dem, sen ska man komma överrens om priset, sen ska man skaffa kartong att posta dem i och sen så ska man se till att man inte blir lurad så man får pengar på kontot och inte bara ”ge bort” sakerna.

 

 

Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att det är alldeles för många ”sen” för att vara värt några 100 kr… Men jag vill heller inte slänga de för det känns super onödigt.

Så då är jag tillbaka på ruta ett, what to do?

 

Varför ska allt vara så krångligt? Någon som känner sig sugen på att hjälpa mig lite? Snälla…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0